آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

آمریکا گزینه‌‌ای برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها توسط ایران و ونزوئلا ندارد

یک مرکز امنیتی مستقر در نیویورک با اشاره به اینکه ایران و ونزوئلا تحریم‌های آمریکا علیه دو کشور را به چالش کشیده‌اند نوشته واشنگتن گزینه‌های چندانی برای مقابله با این چالش ندارد.

بازخبر / گروه اطلاعاتی «سوفان» که مستقر در نیورک و وابسته به «علی سوفان» عضو سابق «اف‌بی‌آی» است در تحلیلی با اشاره به ورود نفتکش‌های حامل سوخت ایران به قلمرو ونزوئلا گزارش داد که ایران و ونزوئلا، ایالات متحده آمریکا را به چالش کشیدند.

گروه امنیتی سوفان خاطرنشان کرده ایران از روز ۲۵ ماه مه،   ارسال پنج نفتکش حامل بیش از یک و نیم میلیون بشکه بنزین (۶۰ میلیون گالن) و مشتقات نفتی را روانه آب‌های ونزوئلا کرد.

مرکز سوفان در ادامه خاطرنشان کرده این اقدام مشترک ایران و ونزوئلا اقدامی برای به چالش کشیدن سیاست دولت ترامپ است که در تلاش بوده با وضع تحریم‌های سختگیرانه علیه ایران و ونزوئلا عرصه اقتصادی را بر دو کشور تنگ کند.

دولت آمریکا با اعمال تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی صادرات محصولات انرژی ایران و همچنین معامله با کشور ونزوئلا را ممنوع اعلام کرده است. بسیاری از کشورهای دنیا به صورت لفظی با این تحریم‌ها  مخالفت کرده‌اند اما اقدامی برای در هم شکستن آن انجام نداده‌اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *