آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

رعایت پروتکل های بهداشتی در تعطیلات عید فطر موجب پیشگیری از انتشار بیماری می شود

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس : انتظار داریم به منظور پیشگیری از شیوع گسترده بیماری کرونا در سطح شهرستان بندرعباس ، مردم دید و بازدید ها را به زمان دیگری موکول نمایند و اعمال روزعید فطر را به حداقل برسانند.

 بازخبر /دکتر یحیی میرزاده  افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط تک تک مردم موجب حفظ سلامت خود و اطرفیان شان می گردد.
میرزاده با اشاره به اینکه با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا استان، نماز عید فطر در شهربندرعباس برگزار نمی شود، اظهار کرد: مردم شهرستان بندرعباس در برگزاری اعمال عیدفطر همچون زیارت اهل قبور را به وقت دیگری موکول کنند و یا با حداکثر رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش انجام بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: مردم تا جایی که امکان دارد از اجتماع های گروهی در روز عید فطر جدا خود داری کنند و درشهرها و روستاهای شهرستان که می توانند نماز عید را برگزار کنند تمامی موارد بهداشتی را طبق دستور العمل های ابلاغی ستاد کرونا رعایت کنند.
وی ادامه داد: مشارکت مردم در اجرای فاصله گذاری اجتماعی موجب قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا خواهد شد و توصیه مرکز بهداشت این است که به هیچ وجه با یکدیگ ربه صورت گروهی دید و بازدید نداشته باشند و دیدارهای غیرحضوری و به صورت تصویری در شبکه های اجتماعی بهترین روش در این ایام خواهد بود.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه مقررات بهداشتی با توجه به وضعیت موجود شهرها و شرایط روز به روزرسانی شده است و بعد ابلاغ می شوند، یادآورشد: رعایت پروتکل ها واصول مقررات بهداشت برای اصناف، اماکن مذهبی ، فضاهای عمومی و… در روستاها توسط بهورزان و در شهرها توسط ناظران بهداشتی رصد می شود و انتظارمان نهایت همکاری با کادر بهداشتی و درمانی است.
میرزاده تاکید کرد: در خانه ماندن و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری در اماکن عمومی از راهکارهای موثر از انتقال بیماری کوید ۱۹ است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *