آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
یادداشت / هومن رفیعی بندری

آتش نشانان از خودگذشتگان عرصه مدیریت شهری

گرامیداشت هفتم مهرماه ، روز ملی آتش نشانی و خدمات ایمنی از آتش نشانان به عنوان از خودگذشتان عرصه مدیریت شهری که جان خود را در طبق اخلاص برای حفظ جان شهروندان وامنیت زندگی آنان قرار می دهند .

 باز خبر,گرامیداشت هفتم مهرماه ، روز ملی آتش نشانی و خدمات ایمنی از آتش نشانان به عنوان از خودگذشتان عرصه مدیریت شهری که جان خود را در طبق اخلاص برای حفظ جان شهروندان وامنیت زندگی آنان قرار می دهند .

روند رو به جلو افزایش جمعیت ، انبوه سازی و بلند مرتبه سازی و توسعه خدمات شهری و همچنین کوچه های غیر استاندارد در بافتهای فرسوده شهری ، باعث شده حوادث و سوانح به یکی از رویداد های ثابت شهری تبدیل گردد. بنابراین تداوم برنامه های هشدار دهنده در آموزش های مستمرایمنی همراه با توسعه شهر و همچنین ارایه خدمات مستمر آموزش و تقویت زیرساختهای ایمنی و امداد رسانی امری ضروری است .
امکانات سنتی و تجهیزات قدیمی به هیچ عنوان پاسخگوی زمینه های خطر نیست و باید زیر ساخت های حوزه ایمنی و آتش نشانی ، همگام با سایر زیرساختهای مدیریت شهری ،توسعه و تجهیز گردد .

به همین دلیل شورای اسلامی شهر بندرعباس در دوره چهارم و شهرداری بندرعباس در این مدت سه سال بخش مهمی از اقدام خود را چه در بخش بودجه و چه در اجرای برنامه های تدوین شده ، معطوف نوسازی و افزایش تجهیزات آتش نشانی و ارتقای توانمندی های آتش نشانی کرده است .

ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای آتش نشان از خدمات موثر و بی شائبه آتش نشان قهرمان چون جوذری و … در اتفاقات تلخ شهری همواره بارز بوده و در تاریخ شجاعت و مردانگی شهر بندرعباس ثبت کرده است .

هومن رفیعی بندری

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس

۷مهرماه۹۵

fireman

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *