آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

جای چهره های ورزشی در زندان نیست

جامعه ورزش استان هرمزگان با ایجاد پویش حمایت از ارسطو جهانداری، پیشکسوت فوتبال هرمزگان به دنبال ایجاد شرایطی جهت آزادی این چهره مطرح ورزشی از زندان بندرعباس هستند.

 بازخبر /   به دنبال درج خبر در زندان به سر بردن ارسطو جهانداری پیشکسوت فوتبال هرمزگان  از روز گذشته(۲۸ اردیبهشت‌ماه) جامعه ورزش استان با ایجاد کمپینی در فضای مجازی به دنبال ایجاد شرایطی برای آزادی این چهره مطرح ورزش هرمزگان است.

در متن بیانیه این پویش آمده است:

“جمعی از جامعه نخبگان ورزشکاران، هنرمندان، اصناف و … اهالی استان هرمزگان ضمن تأکید بر اینکه حرمت و ارزش پیشکسوتان عرصه ورزش که خود امربه‌معروف است باید در اولویت تصمیم‌گیری‌ها باشد و منزلت بزرگان ورزش کشور در هر شرایطی باید محفوظ بماند، ضمن اینکه ارسطو جهانداری با سن ۷۶ سال و بیماری همچنان در عرصه ورزش و تربیت جوانان آینده‌ساز فعال بوده است، اینک از همه بزرگان استان، نمایندگان محترم  در مجلس شورای اسلامی، رئیس‌کل محترم دادگستری هرمزگان و استاندار معزز هرمزگان، فرماندار مردمی بندرعباس، شوراهای محترم اسلامی شهر و شهردار بندرعباس خواستاریم ضمن ورود به این مشکل پیش‌آمده، ثابت کنند ورزشکاران و ورزش دوستان در راهی که برای اعتلا و نشاط جامعه با هزینه‌های شخصی خود باشگاه‌های ورزشی را اداره می‌کنند، اشتباه نکرده‌اند و راه درستی در پیش رو دارند؛ خواهشمندیم برای رفع مشکل به وجود آمده برای ارسطو جهانداری به این پویش مردمی پیوسته و هرگونه کمکی از دستتان برمی‌آید، دریغ نفرمایید. جای قهرمانان و اسطوره‌های ورزش ایران و هرمزگان کنج زندان نیست.”

به گزارش ایسنا، همچنین طبق آخرین پیگیری های انجام شده نیز علاوه بر همراهی و تلاش پیشکسوتان عرصه فوتبال کشور نیز مسئولان فدراسیون فوتبال در حال پیگیری این موضوع بوده تا هرچه زودتر این چهره ورزشی نیز بار دیگر به عرصه خدمت به ورزش بازگردد.

لازم به ذکر است، جهانداری با سابقه ریاست و دبیری هیات فوتبال استان هرمزگان، مسئولیت‌های اجرایی در فدراسیون فوتبال کشورمان، مدیرعاملی باشگاه استقلال اهواز و شهرداری بندرعباس، پس از صعود فولاد نوین خوزستان به لیگ برتر با خرید امتیاز این تیم، نماینده خوزستان را با نام استقلال اهواز راهی لیگ برتر کرد اما در ادامه راه با وجود مشکلات عدیده از جمله بدقولی های مکرر با خریدار تیم فوتبال، بار دیگر این تیم را در کش و قوس های فراوان بدست آورد، اکنون با شکایت مسئولان باشگاه فولاد خوزستان بابت عدم پرداخت حق خرید امتیاز این تیم، ۷ ماه است که در زندان به سر می‌برد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *