آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

نیمی از سهام صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس واگذار می شود

مدیرکل امور اقتصادی و امور دارایی هرمزگان گفت: نیمی از سهام صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس با ۲۰ درصد تخفیف به مردم واگذار می شود.

بازخبر /  علی امانی زاده صبح امروز (۲۸ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: ارزش کل سهام ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که با تخفیف های ارائه شده ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان واگذار می شود.

وی با بیان اینکه هر فرد با در دست داشتن کدملی و مشخصات فردی به یکی از درگاه های بانکی می تواند در مرحله نخست سهام بانک های عامل و بیمه ها را خریداری کند، تصریح کرد: هر فرد با خرید سهام از ۱۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان می تواند در سهام دولت شریک باشد.

امانی زاده با بیان اینکه این سهام تا دو ماه آینده برای معامله آزاد می شود، اضافه کرد: ارزان بودن، واگذاری سریع به دیگران و معافیت های مالیاتی از مهم ترین مزایای خرید سهام دولت است.

مدیرکل امور اقتصادی و امور دارایی هرمزگان اظهار کرد: برای خرید سهام صندوقهای سرمایه گذاری قابل معامله کاربران می توانند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ تا ۱۶ به درگاههای بانکی مراجعه کنند.

وی در پایان اضافه کرد: نوبت بعدی پذیره نویسی سهام دولت به پالایشگا ها و صنایع پتروشیمی اختصاص دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *