آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
فرماندار شهرستان بندرعباس:

لازمه موفقیت در اصلاح محله آیت الله غفاری جلب مشارکت مردم است

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: لازمه موفقیت در اصلاح محله آیت الله غفاری جلب مشارکت مردم در بازسازی و انجام یک تغییر اساسی در این محله شود.

 بازخبر عزیزاله کناری روز گذشته(۲۱ اردیبهشت ماه) در جلسه بررسی مسائل و مشکلات محله آیت الله غفاری، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: مدیران ادارات نباید ارتباط خود را با مردم قطع کنند و باید تمام تلاش خود را بکار گیرند تا مسائل و مشکلات مردم را پیگیری و رفع کنند.

وی اضافه کرد: محله آیت الله غفاری از محله های قدیمی و پر رونق شهر بندرعباس است و لازم است یک تغییر اساسی در سطح محله صورت گیرد تا به کمک مردم محله به جایگاه قدیم خود برگردد لذا در این راستا جلب مشارکت اهالی محله می تواند بزرگترین کمک باشد و با استقرار ۲ نماینده از شهرداری منطقه ۲ در دفتر تسهیلگری، مراحل اخذ پروانه ساختمانی سهل و آسان خواهد شد.

کناری در پایان تصریح کرد: طراحی طرح تفصیلی محله ضروری است تا موقعیت واقعی منازل مسکونی مشخص شود و فرد بتواند فرایند اخذ پروانه را بهتر انجام دهد و ثبت اسناد شهرستان برای صدور سند مالکیت همکاری لازم را با شهرداری داشته باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *