آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت صمت هرمزگان:

مشکلی در تامین کالاهای اساسی در استان هرمزگان وجود ندارد

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: تامین به فور کالاهای اساسی در ایام مواجهه با ویروس کرونا به شکل مناسبی در استان هرمزگان انجام و ذخیره سازی شده است.

بازخبر /محمد عباسی  افزود: براساس گزارش‌های ارائه‌شده از موجودی انبارهای مرکز استان و شهرستان‌ها، هیچ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی در استان هرمزگان وجود ندارد.

وی کالاهای اساسی و ذخیره‌سازی این اقلام را برای این ایام پراهمیت دانست و عنوان کرد: شکر به مقدار ۷ هزار و ۳۶۱ تن، برنج هندی به مقدار ۳۱۲ تن، گندم به مقدار ۴۴ هزار تن، روغن خام ۲۰۲ هزار تن، مرغ منجمد به مقدار یک هزار و ۲۰۰ تن و گوشت مرغ منجمد ۲۰۰ تن در انبارهای استان ذخیره‌سازی شده است.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توزیع اقلام موردنیاز از طریق اصناف، خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی طی ماه‌های گذشته همراهی و همکاری لازم را در زمینه مبارزه با کرونا داشته‌اند.

عباسی اضافه کرد: در این مدت بازرسان سازمان بازرسی‌های خود را از واحدهای صنفی با اولویت کالاهای مورد هدف همچون انواع مواد شوینده، مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک، دستکش، الکل در مبارزه با ویروس کرونا انجام می‌دهند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در پایان اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تماس بگیرند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *