آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان:

ورشکستگی باشگاه‌های ورزشی هرمزگان نزدیک است/چشم انتظار حمایت هستیم

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان با تأکید بر اینکه تعطیلی باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام موجب بروز مشکلات مالی، نارضایتی و سردرگمی باشگاه‌داران شده است، خاطرنشان کرد: اگر وضع به همین منوال پیش رود به حتم شاهد ورشکستگی باشگاه‌داران و فروپاشی باشگاه‌های ورزشی خواهیم شد.

بازخبر / حسین اخلاقی پیرامون انتقاد باشگاه های ورزشی استان از بلاتکلیفی فعالیتشان پس از شیوع کرونا و ضرر اقتصادی، افزود: بنده به عنوان رئیس هیات تمامی دغدغه ها و مشکلات باشگاه های ورزشی را درک می کنم و واقعا روزهای سختی بر آن ها می گذرد.

وی با بیان اینکه بسیاری افراد به دلیل تعطیلی فعالیت باشگاه های ورزشی پس از شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی مواجه شده اند، اضافه کرد: در جلسه ای با حضور مسئولان استانی و شهرستانی دغدغه باشگاه داران، مربیان و مشکلات مربوط به مال الجاره، قبوض آب و برق و … و حقوق مربیان و کارکنان را با ذکر تعداد باشگاه ها در سطح استان تعداد مربیان بیان کردم.

اخلاقی با اشاره به اینکه حدود ۶۰۰ نفر و ۱۲۰ باشگاه در حال نزدیک شدن به ورشکستگی هستند، اضافه کرد: و اگر کمیته اعتبارات پول و تسهیلات کم بهره یا بلاعوض استان هرمزگان به این مهم ورود نکنند، عملا صنف باشگاه داران بدنسازی و مربیان اندک زمانی دیگر اعلام ورشکستگی خواهند کرد.

وی با ارائه پیشنهاد و درخواست باشگاه داران ورزشی به متولیان و مسئولین اظهار کرد: اختصاص تسهیلات کم بهره به باشگاهها و مربیان با تضامین زنجیره ای و آسان در شورای پول و اعتبار هرمزگان، بخشودگی مال الجاره و قبوض آب و برق و بخشودگی جرائم تسهیلات سه خواسته مهمی است که امیدوارم استاندار محترم هرمزگان با شناختی که از دغدغه مندی اش دارم، به آن جواب مثبت دهد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان تصریح کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام نیز در این روزهای کرونایی در ردیف مشاغل پرخطر قرار گرفته‌اند و این موجب دغدغه و نگرانی باشگاه‌داران و خانواده آنان شده است.

اخلاقی بیان اینکه باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان به عنوان مکان های تندرستی و سلامتی به شدت نیازمند حمایت هستند و از مسئولان ذیربط انتظار می‌رود در رابطه با رفع مشکل فعالان این عرصه اعم از موسسین، مدیران و مربیان و همچنین جلوگیری از ضرر و زیان هرچه بیشتر باشگاه‌ها، حرکتی جدی بکنند تا از این مرحله سخت که به خاطر بیماری کرونا اتفاق افتاده است به سلامت عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان موجب بروز مشکلات مالی، نارضایتی و سردرگمی باشگاه‌داران شده است، اضافه کرد: اگر وضع به همین منوال پیش رود به حتم شاهد ورشکستگی باشگاه‌داران و فروپاشی باشگاه‌های ورزشی خواهیم شد.

اخلاقی در پایان گفت: باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان در این روزهای سخت به لحاظ کسب درآمد و تامین معیشت در تنگنا بوده و در انتظار ناجی و حامی هستند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *