آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

مشکلات فعالیت واحدهای تولیدی را باید رفع کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تمامی ظرفیت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای سرعت بخشیدن به روند تولید و کاهش مشکلات واحدهای تولیدی بسیج شده است.

بازخبر / ایرج حیدری روز گذشته(اول اردیبهشت ماه) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان، افزود: مشارکت صنایع و بنگاه های اقتصادی برای مقابله با ویروس کرونا در هرمزگان قابل تقدیر است و شاهد همراهی خوبی از این مجموعه ها در استان برای مقابله با ویروس کرونا بوده ایم.

وی با بیان اینکه اقدامات صنایع و واحد های تولیدی در راستای جهش تولید با رفع موانع پیش روی آنها دنبال می شود، اظهار کرد: در سال جهش تولید با برنامه ریزی های صورت گرفته در صنایع بزرگ استان شاهد اجرای اقدامات عملیاتی در زمینه جهش تولید خواهیم بود.

حیدری ادامه داد: افزایش دیگ های تولید در مجموعه آلومینیوم المهدی و جذب سرمایه گذاری های جدید در مناطق ویژه اقتصادی بخشی از اقدامات است که در سال جهش تولید عملیاتی می شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی ظرفیت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای سرعت بخشیدن به روند تولید و کاهش مشکلات واحدهای تولیدی استان بسیج شده است.

در این نشست مسائل و مشکلات برخی واحدهای صنعتی و تولیدی استان در زمینه تامین سرمایه در گردش، مالیاتی، تامین اجتماعی و تسهیلات بانکی با حضور دستگاه‌های اجرایی ذیربط بررسی و دستورات لازم از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری جهت رفع آنها  صادر شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *