آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مسابقه هنرهای تجسمی «کرونا نا ندارد» در هرمزگان برگزار می شود

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری هرمزگان گفت: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری هرمزگان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، مسابقه عکاسی، کاریکاتور و تصویرسازی را تحت عنوان «کرونا نا ندارد» در فضای مجازی برگزار می‌کند.

 بازخبر /  مهری لشکری  اظهار کرد: این روزها که شیوع ویروس کرونا در کشور منجر به تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و همه اجتماعات مردمی شده و اغلب کسب‌وکارها را به تعطیلی کشانده است، واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اقدام به برگزاری مسابقه «کرونا نا ندارد» در قالب‌های عکاسی، کاریکاتور و تصویرسازی با موضوع ویروس کرونا و حواشی مرتبط به آن در فضای مجازی کرده است.

وی افزود: محورهای این مسابقه شامل فداکاری، استقامت و تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی، رعایت نظافت و تلاش فردی و اجتماعی جهت مقابله با ویروس کرونا، تلاش همه مردم و دستگاه‌ها جهت مقابله با شیوع کرونا ویروس و مشارکت‌های خانوادگی است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری هرمزگان با بیان اینکه آخرین‌مهلت ارسال آثار چهارم خردادماه سال جاری، مصادف با عید سعید فطر است، افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به نشانی ایمیل hormozgan.hor@mail.com یا شماره واتس‌آپ ۰۹۱۷۱۵۸۷۹۰۰ ارسال کنند.

لشکری با اشاره به اینکه شماره تلفن ۳۲۲۳۲۵۸۶ – ۰۷۶ واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان هرمزگان جهت پاسخگویی به سؤالات علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است، گفت: منتخبی از آثار ارسالی در سایت حوزه هنری هرمزگان به نمایش درخواهد آمد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *