آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

سریال‌های ماه رمضان را بشناسید/ از “زیر خاکی” تا “سرباز”

۴ شبکه تلویزیون برای ماه مبارک رمضان سریال در نظر گرفته‌‌اند؛ از “سرباز” شبکه سه گرفته تا “زیرخاکی”، “بچه‌مهندس” و “پدر پسری”.

بازخبر /  تلویزیون در ایام کرونایی، به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود؛ علاوه بر تدارک برای برنامه‌های معنوی سحرگاهی، افطار و ویژه‌‌هایش، چهار سریال برای این ایام درنظر گرفته است که از روز اول روی آنتن خواهند رفت. سریال “نون.خ”۲ که قرار بود در این ایام پخش شوند و به دلیل مشکلات کرونایی نتوانستند ۳۰ قسمت سریال داشته باشند و “می‌جان” شبکه ۳ که به دلیل شیوع این بیماری، نتوانستند ضبط خودشان را تکمیل کنند و سریال‌ها و برنامه‌های دیگری که دوست داشتند در این ایام باشند و به‌دلیل این مشکلات، از آنتن فاصله گرفتند.

بنابراین “زیرخاکی” شبکه ۱، فصل سوم “بچه مهندس” شبکه ۲، “سرباز” شبکه ۳ و “پدر پسری” شبکه ۵، سریال‌های رمضانی تلویزیون شدند؛ مجموعه‌های تلویزیونی که با حضور هنرمندان صاحب‌نام، موضوعات متنوع و تلفیقی از طنز و اجتماعی و فضاهای متفاوت می‌توانند ماراتن و رقابت قابل توجهی را در آنتن رمضانی تلویزیون داشته باشند.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *