آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

روایتی از توزیع حواله برنج در جاسک/بدون فاصله بدون دستکش و ماسک

جمعیت پشت به پشت هم در کنار در اداره صنعت‌، معدن و تجارت جاسک ایستاده اند از فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند خبری نیست و اکثر مردم هم دستکش و ماسک ندارند.

 بازخبر /در این روزهای کرونایی که شهرستان جاسک در وضعیت سفید قرار دارد، جای بسی خوشحالی است اما با این ازدحام ها قطعاً شاهد تغییر وضعیت به این ویروس نوظهور خواهیم بود.
توزیع حواله برنج یارانه‌ای در بین مردم با نرخ بازرگانی در شرایط کنونی اقتصاد، کار پسندیده‌ای است و پس از اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند با هدف آغاز به کار مجدد اصناف آغاز شد، می طلبید مسؤلان شهرستان با حساسیت بیشتری نیز امور مربوطه در این حوزه را پیگیری کنند.
جوانی جاسکی پس از تحویل حواله خود، گفت: ابتدا باید از طریق راه اندازی سامانه ثبت مشخصات خانوار و درخواست های متقاضیان از ازدحام جلوگیری کرد.
احمدی تصریح کرد: با وجود وشیوع ویروس کرونا در کشور و جمعیت متقاضی احتمال شیوع بیماری را دو چندان خواهد کرد.
رییس صنعت، معدن و تجارت جاسک در این خصوص  گفت: با توجه به پیگیری های لازم جهت جذب یک کامیون برنج پاکستانی با نرخ بازرگانی اقدام به توزیع برنج در بین مردم شهرستان شده‌است.
علی نجفی ادامه داد: خوشبختانه استقبال چشم گیری در بین مردم در سطح شهرستان شده که انتظار می‌رود با تخصیص ارز به تجار و برنج‌های موجود در گمرک برنج های خوبی در اختیار مردم قرار بگیرد.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *