آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

جلسه نمایندگان با «شریعتمداری» درباره حقوق کارگران

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از جلسه مشترک اعضای این کمیسیون با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

 بازخبر /    محمد وحدتی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  از نشست مشترک اعضای این کمیسیون با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل این وزارتخانه خبر داد.

وی افزود: قرار است تا در این جلسه موضوع بیماری کرونا و پیامـدهای اقتصادی آن بر اقشار کم‌درآمد و همچنـین اقـدامات انجـام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره حمایـت از کـارگران و مشـاغل تعطیـل شـده بررسی و ارزیابی شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در این جلسه مشکلات معیشتی و اقتصادی اقشار ضعیف جامعه بررسی می‌شود، ادامه داد: در نشست مشترک با وزیر کار همچنین وضعیت کارگران روز مزد، دست‌فروشان، کسبه خُرد و بازاریانی که بر اثر شرایط کرونایی پیش آمده دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند را بررسی می‌کنیم.

وحدتی اضافه کرد: احتمالا در این جلسه درباره حقوق کارگران با توجه به اهمیت موضوع نیز بحث و تبادل نظر خواهد شد و نمایندگان نقطه‌نظرات خود را در این باره مطرح خواهند کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *