آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

فعالیت سامانه بارشی تا ظهر امروز در هرمزگان/حاجی آباد در صدر بارش ها

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: سامانه بارشی تا ساعات ظهر امروز در مناطق شمالی و شرقی استان فعال است و دریا نیز امروز و فردا مواج خواهد بود.

بازخبر / مجتبی حمزه نژاد  اظهار کرد: سامانه بارشی تا ساعات ظهر امروز در مناطق شمالی و شرقی استان فعال است و دریا نیز امروز و فردا مواج خواهد بود.

وی افزود: طی امروز تا ساعات ظهر شاهد ادامه فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی و شمالی استان خواهیم بود که طی ساعاتی رگبار و رعد وبرق و افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه این سامانه به طور کلی از ساعات بعدازظهر از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد، تصریح کرد: همچنین با خروج سامانه بارشی از مناطق غربی، وزش باد‌های شمالی غربی در مناطق دریایی پدیده شاخص خواهد بود که سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

وی ادامه داد: سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر در جزایر خلیج فارس و نقاطی از تنگه هرمز قابل ملاحظه خواهد بود و در جزایر غربی استان به ۴۸ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

حمزه نژاد با اشاره به اینکه طی روز سه شنبه نیز در مناطق دریایی شاهد وزش باد‌های نسبتا شدید و مواج بودن دریا خواهیم بود و به تدریج از روز چهارشنبه جو آرامی در استان خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: از نظر دمایی نیز از فردا تا روز‌های پایانی هفته جاری افزایش نسبی دما در طول روز در اکثر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان اضافه کرد: یشترین میزان بارش باران تا صبح امروز در ایستگاه حاجی آباد و به میزان ۷۵.۴ میلیمتر به ثبت رسیده است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *