آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

شهروندان الزامات و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند

فرمانده انتظامی قشم از کشف تعداد ۳ فقره سرقت در ۲۴ ساعت گذشته توسط پلیس خبر داد.

 بازخبر / سرهنگ حسین الهی  افزود: در پی اجرای مطالبات قانونی و به حق شهروندان مبنی بر برخورد با سارقان اموال عمومی، موضوع در دستور کار قرار گرفت و طی بررسی سه پرونده مجزا دراین راستا، تعداد یک فقره سرقت درون خودرو، یک سرقت اماکن خصوصی و یک فقره سرقت مغازه کشف شد.

وی با بیان اینکه شهروندان باید الزامات و هشدارهای پلیس درخصوص پیشگیری از سرقت را رعایت کنند، تصریح کرد: سه نفر از سارقان دستگیرشده با تکمیل پرونده برای اخذ تصمیمات لازم به مرجع ذی صلاح معرفی شدند.

فرمانده انتظامی قشم در پایان خاطرنشان کرد: رعایت نکات ایمنی ساختمان‌ها، توجه به قفل ها و حفاظ درب‌ها و پنجره‌های ورودی، استفاده از قفل‌های کتابی برای مغازه ها و فروشگاه‌ها، استفاده از قفل فرمان، قفل پدال و زنجیر برای خودروها و موتورسیکلت‌ها، نصب دوربین های مداربسته باکیفیت، توجه به رفتار و تردد افراد مشکوک در معابر خلوت و روشنایی معابر از راه‌های موثر در کاهش سرقت است که با رعایت آن زمینه های وقوع سرقت به حداقل ممکن می رسد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *