آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس:

سلامتی بازیکنان در اولویت است/قرارداد بازیکنان خارجی مان را فسخ کردیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه با تعویق مسابقات لیگ برتر به‌طور حتم در این مسیر ضرر و زیان مالی و فنی خواهیم دید، اضافه کرد: اما سلامتی بازیکنان در اولویت است و هیچ‌چیز برایمان در این درجه اهمیت ندارد.

 بازخبر /رضا هنگام پورافزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا تعویق مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور تنها راهکاری بود که در این شرایط به نظر می‌رسید منطقی و عقلانی باشد.

وی با بیان اینکه سلامتی بازیکنان از همه‌چیز مهم‌تر است، تصریح کرد: برخی مربیان با تعویق مسابقات تا نیمه فروردین‌ماه موافق بودند اما با توجه به عدم مشخص بودن زمان کنترل بیماری کرونا تعویق مسابقات تا نیمه دوم فروردین‌ماه امری صحیح‌تر بود.

هنگام پور ادامه داد: قراردادمان با بازیکنان خارجی را به اتمام رساندیم و در انتظار تهیه بلیت برای خروج آن‌ها از کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه به‌طور حتم در این مسیر ضرر و زیان مالی و فنی خواهیم دید، اضافه کرد: اما سلامتی بازیکنان در اولویت است و هیچ‌چیز برایمان در این درجه اهمیت ندارد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس از تعطیلی تمرینات این تیم تا پایان سال خبرداد و اظهار کرد: تمامی اماکن ورزشی تعطیل است و با کاهش شیوع بیماری کرونا احتمال دارد از فروردین‌ماه بار دیگر تمرینات مان را آغاز کنیم.

وی کیفیت مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال را بالا دانست و عنوان کرد: لیگ امسال خیلی خوب و مناسب بود و فاصله تمامی تیم‌ها نزدیک و سطح فنی بسیار بالاتر از فصول گذشته بود اما حیف شیوع بیماری کرونا سبب تعویق و به‌طور حتم افت مسابقات را همراه خواهد داشت.

هنگام پور در پایان از حمایت‌های شهردار بندرعباس تقدیر کرد و خواستار تداوم این حمایت‌ها تا پایان فصل مسابقات شد.

با توافق باشگاه‌ها قرار بر این شد مرحله پلی‌آف لیگ از تاریخ ۱۵ اسفند به تاریخ ۲۵ فروردین ۹۹ منتقل شود. همچنین اگر شرایط برگزاری مسابقات با توجه به شیوع کرونا از ۲۵ فروردین ۹۹ نیز وجود نداشته باشد پرونده لیگ برتر بسکتبال مردان در فصل ۹۸-۹۹ بسته شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *