آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

طرح ضربتی جمع آوری بیش از هزار عدد قلیان در بندرعباس

رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان از جمع آوری بیش از هزار عدد قلیان از واحد های صنفی متخلف در شهر بندرعباس خبر داد.

بازخبر /سرهنگ علی اصغر عبادی روز گذشته(۱۲ اسفند) در جمع خبرنگاران، تشریح این خبر گفت: با توجه به اینکه انتشار ویروس کرونا در سطح گسترده و در مکانهای عمومی و پر ازدحام به خصوص قلیانسراها و استعمال قلیان است، اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در یک اقدام ضربتی پاکسازی صنوف عرضه قلیان را در صنوف چایخانهها و سفرهسراهای و نوار ساحلی شهرستان بندرعباس اجرا کردند.

وی افزود: پلیس امنیت عمومی با هماهنگی و همکاری مرکز بهداشت در یک اقدام ضربتی از تعداد ۸۷ واحد صنفی چایخانه و سفره خانه های سنتی و کافیشاپهای سطح شهرستان بندرعباس بازدید و در اجرای این طرح از تعداد ۱۹ واحد صنفی تعهدات لازم اخذ وضمن ابلاغ اخطاریه پلمپ به تعداد ۹ واحد از فعالیت تعداد ۸ واحد صنفی متخلف با هماهنگی مراجع قضایی جلوگیری و یکهزار و ۱۱ عدد قلیان غیر بهداشتی در سطح واحدهای صنفی جمع آوری شد.

این مسئول انتظامی استان با تاکید بر نظارت بیشتر و مستمر خانواده ها بر رفتار و رفت و آمد فرزندان خود و خاطرنشان کرد: کوتاهی والدین در این زمینه فرصت سوءاستفاده و سودجویی افراد فرصت طلب از جوانان را فراهم می کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان به کلیه مدیران و متصدیان تصریح کرد: واحد های صنفی چایخانه ،کافی شاپ و … توصیه کرد که سلامت شهروندان جز خط قرمز پلیس بوده و هر فرد یا افرادی، که به هر نحوی اقدام به مخاطر انداختن سلامت جامعه و شهروندان کند پلیس بدون اغماض با متخلفان بر خورد قانونی خواهد کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *