آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

انصراف یک نامزد دیگر انتخابات مجلس یازدهم در هرمزگان

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان از انصراف یک نامزد دیگر نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در غرب استان خبر داد.

بازخبر /  سعید ناجی صبح دیروز(۳۰ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر، افزود: در آخرین روز از مهلت تبلیغات انتخاباتی، یک نامزد دیگر از رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی استان انصراف داد، در حال حاضر  ۴۵ نفر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: با انصراف این نامزد انتخاباتی، تعداد بانوان حاضر در عرصه رقابت انتخاباتی استان به شش نفر رسید.

ناجی با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی در استان هرمزگان از آذرماه فعالیت رسمی خود را آغاز کرده اند، گفت: کمیته‌های مربوطه تشکیل شد و اعضای کمیته‌ها در سطح استان، شهرستان و بخش‌ها خود را برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده کردند.

وی افزود: برگزاری انتخابات و توجه به اهمیت برگزاری آن از سوی وزارت کشور به لحاظ وظیفه تخصصی که در قانون پیش‌بینی شده است وزارت کشور را مسئول برگزاری انتخابات و در واقع حسن جریان انتخابات تلقی کرده و همچنین به جهت تاثیرگذاری انتخابات در فضای سیاست داخلی کشور به طور خاص، بایستی با دقت بیشتر و در جهت آماده سازی شرایط و فضای انتخاباتی برای برگزاری انتخابات خوب و حتماً در جهت تعادل بخشیدن به فضای انتخابات برای اتخاذ یک نتیجه مناسب و بهره مندی مردم از نتایج خوبش هست و وزارت کشور خود را موظف می‌داند تا در تمامی این ابعاد تلاش کند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان ادامه داد: ترغیب مردم و  تشکیل احزاب و گروه‌های سیاسی و تشویق آنها برای حضور پررنگ در مبادلات و معادلات سیاسی و همچنین تنظیم مناسبات سیاسی در سطح جامعه از دیگر وظایف وزارت کشور، استانداری ها و فرمانداری‌ها به شکل کلان بوده و هست و این آمادگی می‌تواند خود را در انتخابات نشان دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *