آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
استاندار هرمزگان:

۴ هزار نفر امنیت انتخابات هرمزگان را تأمین می کنند/تبلیغات انتخاباتی در چارچوب قانون است

استاندار هرمزگان با بیان اینکه بیش از چهار هزار نفر در هرمزگان امنیت هزار و ۳۱۸ شعبه و صندوق اخذ رای را تامین می‌کنند، گفت: برای شرایط خاص و در مناطق کوهستانی سه فروند بالگرد پیش بینی شده است

بازخبر /فریدون همتی صبح امروز(۲۹ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، با تأکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: هواداران نامزدها در تبلیغات باید مراعات مردم را کنند و باید بر اساس ضوابط تبلیغات صورت گیرد.

وی ادامه داد: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در چارچوب قانون است، اما تخلفات نادری وجود داشته که پس از تذکر رعایت شده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه آخرین مهلت تبلیغات ۲۴ ساعت پیش از برگزاری انتخابات است، اضافه کرد: بیش ازچهار هزار نفر در هرمزگان امنیت هزار و ۳۱۸ شعبه و صندوق اخذ رای را تامین می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات لازم از جمله دستگاه‌های احراز هویت، صندوق‌ها و نیروی انسانی پای صندوق‌ها هم پیش بینی شده است.

همتی با بیان اینکه برای شرایط خاص و در مناطق کوهستانی سه فروند بالگرد پیش بینی شده است و وسایل نقیه دولتی و غیردولتی آماده شده است، اظهار کرد: اجرا، نظارت و بازرسی و تامین امنیت هر صندوق بر عهده بیش از بیست نفر است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته بخش زیادی از فرایند برگزاری انتخابات به جز اخذ و شمارش رای الکترونیک است.

همتی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۵۰۰ دستگاه احراز هویت در شعبه‌های اخذ رای در نظر گرفته شده است، بیان کرد: با سابقه مشارکتی که مردم تشیع و تسنن استان در انتخابات قبلی داشتند بار دیگر مردم هرمزگان با حضور گسترده خود، نمایندگانی کارآمد را راهی مجلس شورای اسلامی خواهند کرد.

استاندار هرمزگان شور و نشاط مردم را نوید بخش برگزاری انتخابات با شکوه در هرمزگان دانست و عنوان کرد: یک میلیون و ۱۷۴ هزار و ۱۶۴ نفر واجد شرایط رای در هرمزگان هستند.

وی با اشاره به ۷۲ هزار و ۴۰۲ نفر رأی اولی در استان هرمزگان، بیان کرد: در هرمزگان ۴۶ نفر برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی در حال رقابت هستند.

استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ۵ نماینده دارد که ۳ نفر از حوزه مرکزی، یک نفر از شرق و یک نفر از غرب استان به مجلس یازدهم راه خواهند یافت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *