آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کاندیداها نمی‌توانند به صورت شخصی در دانشگاه تریبون داشته باشند

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت شخصی نمی‌توانند در این دانشگاه تریبون به دست بگیرند، گفت: این دانشگاه به هیچ عنوان ستاد انتخاباتی یک جریان خاص نخواهد شد همه جناح‌ها می‌توانند در قالب برنامه تشکل‌های دانشجویی برنامه‌هایی در دانشگاه آزاد داشته باشند.

    بازخبر /حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری  ضمن بیان این مطلب به تشریح سیاست دانشگاه آزاد همزمان با آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: دانشگاه ازاد طی دستورالعملی به تمامی واحدها، سیاست‌های انتخاباتی خود را ابلاغ کرد، اما سیاست کلان ما این است که فضای دانشگاه یک فضای پرشور و انتخاباتی شود تا انتخابات آگاهانه و مبتنی بر شناخت داشته باشیم. به همین جهت تشکل‌ها، گروه‌های دانشجویی و همچنین دانشگاه تلاش می‌کنند تا این فضا روز به روز جدی‌تر و پرشورتر شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی، کانون‌ها و مراکز دانشجویی تلاش می‌کنند برنامه‌هایی نظیر سخنرانی، میزگرد و مناظره را برای ایام پیش از انتخابات در دانشگاه تدارک ببینند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: این دانشگاه به هیچ عنوان ستاد انتخاباتی یک جریان خاص نخواهد شد و این موضوع نیز در دستورالعمل ذکر شده است اما همه جریاناتی که از نظر سیاسی رسمیت دارند می‌توانند از سوی تشکل‌های دانشجویی ما به دانشگاه دعوت شوند که البته این دعوت‌ها باید از جریانات فکری مختلف و جناح‌های مختلف باشد.

دکتر کلانتری در ادامه تأکید کرد: اینکه در دانشگاه آزاد یک کاندیدای خاص وارد دانشگاه شود و به تبلیغات انتخاباتی بپردازد به هیچ عنوان اجازه این اقدام داده نخواهد شد چرا که دانشگاه ظرفیتی برای حضور تک تک این کاندیداها برای تبلیغات انتخاباتی ندارد، مگر اینکه در قالب برنامه‌هایی نظیر مناظره از دو یا سه جریان باشد و به نمایندگی از آن جریانات مایل به حضور در دانشگاه باشد. اما به درخواست خود کاندیدا، تریبون به دست آن‌ها داده نخواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد به خط قرمز دانشگاه آزاد برای فعالیت‌ها در ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: خط قرمز ما همان مصالح کشور و رعایت قانون اساسی است و حفظ امنیت ملی نیز به عنوان یکی دیگر از خط قرمزهای ما به شمار می‌رود ضمن اینکه قرار گرفتن دانشگاه در اختیار یک جناح خاص سیاسی نیز قابل پذیرش نیست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *