آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

استقبال ۱۶۹۵ نفری بندرعباسی ها از جشنواره فیلم فجر/”خوب، بد و جلف” در صدر آرای مردمی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به تشریح آخرین جزئیات برگزاری سی و هشتمی جشنواره فیلم فجر در بندرعباس پرداخت.

بازخبر / رضا کمالی زرکانی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: در طول برگزاری چهار روز از جشنواره فیلم فجر در بندرعباس هشت سانس بخش مسابقه و دو سانس بخش کودک به نمایش در آمده است.

وی با بیان اینکه تاکنون روز چهارم با استقبال ۶۰۰ نفری در صدر پرتماشاگرترین روز جشنواره فیلم فجر در بندرعباس قرار دارد، اضافه کرد: به ترتیب در روزهای اول تا سوم نیز شاهد استقبال ۴۸۹ نفر، ۳۳۱ نفر و ۲۷۵ نفری دو سینما ستاره شهر و ستاره جنوب بوده‌ایم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در دو سانس کودک نیز ۴۴۴ نفر به تماشای فیلم‌های این بخش نشستند، اظهار کرد: با توجه به نظرسنجی صورت گرفته در انتهای هشت فیلم تاکنون اکران شده در بخش مسابقه نیز “خوب، بد و جلف ۲(ارتش سری)، سه کام حبس و لباس شخصی” به ترتیب در صدر محبوب‌ترین فیلم‌ها از نگاه تماشاگران بندرعباسی قرارگرفته است.

کمالی زرکانی در پایان گفت: جشنواره فیلم فجر تا ۲۱ بهمن همه‌روزه در چهار سانس در دو سینما ستاره جنوب و ستاره شهر و یک سانس کودک در سینما ستاره شهر بندرعباس ادامه دارد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *