آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اکران همزمان ۱۸ فیلم جشنواره فیلم فجر در قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: ۱۸ فیلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، برای دومین سال پیاپی در سینما سیتی سنتر جزیره قشم اکران می شود.

بازخبر /    علیرضا کمساری  بیان کرد: در راستای نمایش فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، قشم میزبان نمایش فیلم های این جشنواره است.
وی ادامه داد: طبق برنامه اعلام شده قرار است ۱۸ فیلم از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری در ساعت های ۱۰ صبح و ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۱ در سینما سیتی سنتر قشم اکران شود و علاقمندان می توانند از نزدیک فیلم های این جشنواره را دنبال کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: این فیلم ها در دو بخش سودای سیمرغ (۱۳ فیلم) و پروانه ها (۵ فیلم) ویژه کودکان و نوجوانان اکران می شوند.
کمساری اضافه کرد: پنج فیلم بخش پروانه ها (ویژه کودکان و نوجوانان) به نام های تورنا۲  کارگردانی سید جواد هاشمی ۱۵ بهمن ماه، قطار آن شب به کارگردانی سیدرضا قطبی ۱۶ بهمن ماه، ۲۳ نفر با کارگردانی مهدی جعفری ۱۹ بهمن ماه، کانی و ستاره به کارگردانی عبدالرضا مجلسی ۲۰ بهمن ماه و منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داساگر ۲۱ بهمن ماه  هر روز ساعت ۱۰ صبح اکران می شوند.
وی تصریح کرد: به نظر می رسد با استقبال خوب صورت گرفته از سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در قشم و همچنین رویدادهای موفق سینمایی دیگر، شاهد رشد تماشاگران فیلم های جشنواره فجر در قشم باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم بیان کرد: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده یک سال تلاش سینمای ایران و اعتلای تولیدات ملی و حمایت از آثار برگزار می شود و امید است با استقبال گرم قشموندان عزیز ، شاهد تدوام این جشنواره در سال های آتی باشیم.
جشنواره فیلم فجر مهمترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱ تاکنون بهمن ماه هر سال در کشور برگزار می شود و منطقه آزاد قشم توانسته همراه با سایر نقاط کشور از امتیاز همزمان پخش این آثار برخوردار شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *