آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

۶ هنرستان هرمزگان میزبان مسابقات علمی و کاربردی هنرجویان کار و دانش کشور

معاون آموزش متوسطه استان هرمزگان از آماده سازی فضای کارگاهی ۵ هنرستان در مناطق یک و دو بندرعباس و یک هنرستان در شهرستان رودان جهت برگزاری آزمون عملی مسابقات علمی کاربردی کشور خبر داد.

بازخبر /محمد قویدل صبح امروز(۱۳ بهمن) در حاشیه ورود اعضای شرکت کننده مسابقات هفدهمین دوره مسابقات کشوری علمی کاربردی شاخه کاردانش در بندرعباس در جمع خبرنگاران، گفت: هنرستان های آینده سازان  ناحیه دو و هنرستان های شهید رجایی، تندگویان، اسداله رییسی ناحیه یک بندرعباس و همچنین هنرستان امیر کبیر شهرستان رودان آماده برگزاری ۳۴ عنوان رشته در زمینه های صنعت،هنر،خدمات و کشاورزی شده اند.

معاون آموزش متوسطه استان ادامه داد: علاه بر هنرستان های نامبرده جهت تکمیل ظرفیت در رشته هایی که در استان برقرار نیست از مرکز شماره یک سازمان فنی و حرفه ای استان نیز استفاده شده است.

وی با تاکید به تامین ملزومات مصرفی و اقلام مورد نیاز رشته ها، عنوان کرد: فضای تاسیساتی، ایمنی و بهداشتی کلیه هنرستان های مجری هفدهمین مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش توسط مدیران و کارشناسان بررسی شده و در صورت بروز مشکل رفع شده است.

قویدل در پایان بیان کرد: برای شرکت کنندگان این دوره مسابقات که روز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه برگزار می شود آرزوی توفیق داریم.

هفدهمین دوره مسابقات علمی و کاربردی هنرجویان هنرستان های کار و دانش در ۳۴ رشته و در چهار بخش صنعت، خدمات، هنر و کشاورزی ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه جاری در شهرستان های بندرعباس و رودان برگزار می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *