آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

آمریکایی‌ها اهل مذاکره نیستند/قدرت نظامی ایران اسلامی تنها برای دفاع از کشور است

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: آمریکایی‌ها اهل مذاکره نیستند و نمی‌توان با آن‌ها پای میز مذاکره نشست چراکه منطق آمریکایی‌ها منطق زور و تعرض و تجاوز است.

 باز خبر,نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: آمریکایی‌ها اهل مذاکره نیستند و نمی‌توان با آن‌ها پای میز مذاکره نشست چراکه منطق آمریکایی‌ها منطق زور و تعرض و تجاوز است.

به گزاش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: باید گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشیم و با توجه به تأکید و راهنمایی‌های ایشان از هرگونه اختلاف در مسائل داخلی و خارجی پرهیز کنیم.

امام‌جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: دشمن از تمام ابزارها برای ایجاد اختلاف در جامعه ما استفاده می‌کند اما رمز پیروزی و برهم زدن نقشه‌های استکبار، وجود وحدت در جامعه است.

وی بابیان اینکه امروز ایران از قدرت و توان نظامی بالایی برخوردار است، تصریح کرد: امنیت آرامش و اقتدار امروز کشور را مدیون جان‌فشانی‌های فرزندان این مرزوبوم در هشت سال دفاع مقدس و رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری هستیم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی بیان کرد: قدرت نظامی ایران اسلامی تنها برای دفاع از کشور است و هیچ‌گاه از این قدرت برای تجاوز به کشورهای کوچک و همسایه استفاده نمی‌کند.

وی تأکید کرد: ایران اسلامی اهل تجاوز و دعوا نبوده ، بلکه همواره به صلح اعتقاد دارد، اما به هیچ قدرتی نیز اجازه چپ نگاه کردن به کشور را نداده و نخواهیم داد.

امام‌جمعه بندرعباس بیان کرد: باید با بهره‌مندی از دانش فرزندان این مرزوبوم و استفاده از تجهیزات روز دنیا، آن‌چنان قوی باشیم که همواره در دشمنان دلهره ایجاد کنیم و آنان همواره از ایران اسلامی بترسند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی تصریح کرد: ما به آمریکا اعتماد نداریم، زیرا آمریکایی‌ها هیچ‌گاه به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و اهل مذاکره نبوده‌اند، بلکه اهل زور هستند و از همین رو نمی‌توان با آن‌ها پای میز مذاکره نشست.

وی بابیان این‌که بحران در سوریه، عراق، لیبی، یمن و … موجب ماندگاری آمریکا در منطقه و تداوم دخالت‌های غرب در اوضاع داخلی کشورها شده است، اضافه کرد: دست‌اندازی به منابع ملت‌ها و فروش سالانه میلیاردها دلار اسلحه و تجهیزات نظامی به کشورهای منطقه بخشی از انگیزه آمریکایی‌ها برای ماندن در منطقه و تدارک بحران‌آفرینی در میان کشورهای اسلامی است.

امام‌جمعه بندرعباس با تأکید بر ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی اذعان کرد: نسل امروز ما باید با آرمان‌های شهدا و رزمندگانی که هشت سال در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیدند، بیش از گذشته آشنا شود؛ زیرا دشمن هویت اسلامی فرزندان ایران را هدف گرفته و آشنایی بیشتر جوانان با الگو و ارزش‌های دینی، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر تکریم بازنشستگان، بر استفاده از توانمندی و تجربه این قشر اشاره کرد و گفت: بازنشستگی فرصتی گران‌بهاست که بازنشستگان باید از آن نهایت استفاده را ببرند و از این شرایط برای تحصیل علم و دانش بهره‌مند شوند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به‌روز گردشگری، خاطرنشان کرد: ایران از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه گردشگری برخوردار است که باید برای بهره‌مندی هر چه بیشتر از این ظرفیت که می‌تواند اشتغال‌زایی و درآمد برای کشور داشته باشد، برنامه‌ریزی‌های مدون انجام دهیم.

امام‌جمعه بندرعباس بابیان اهمیت طرح سرشماری نفوس و مسکن ۹۵، افزود: آمار نقش بسیار مهمی در تصمیم‌گیری‌ها دارد و از همین رو باید در ارائه اطلاعات به مأموران سرشماری دقت و اطلاعات صحیح اعلام کنیم.

وی همچنین با اشاره به آغاز سال جدید تحصیلی تأکید کرد: آموزش‌وپرورش نقش بسزایی در رشد جامعه دارد و همه باید در رفع مشکلات این نهاد همکاری داشته باشند و درعین‌حال آموزش‌وپرورش و معلمان نیز تلاش خود را برای پرورش استعدادهای دانش آموزان بیش از گذشته مبذول دارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *