آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

وقتی استقلال رویای تیم کویتی را بر باد داد

استقلال با بازی بسیار خوبی که برابر الکویت به نمایش گذاشت اجازه نداد تا نماینده کویت امیدوار به صعود به مرحله گروهی شود.

بازخبر /به نقل از از الرای، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا استقلال به مصاف الکویت رفت. استقلال در این دیدار توانست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و به دور بعد راه پیدا کند.

روزنامه الرای کویت با تیتر” رویای الکویت در لیگ قهرمانان آسیا بر باد رفت” نوشت: استقلال در این بازی عملکرد بهتری از خود نشان داد. الکویت شکست سنگینی را متحمل شد و بازهم باید در AFC کاپ رقابت کند. نماینده ایران از همان ابتدا کنترل بازی را در اختیار داشت. آنها گاهی اوقات به دفاع متراکم روی می آورند و گاهی اوقات هم هجومی می شدند و از هر دو نظر خوب بودند.

در ادامه این نوشتار آمده است: الکویت نتوانست در نیمه نخست خودنمایی کند و در نیمه دوم دو بار صاحب موقعیت گلزنی شد که هر دو بار سنگربان تیم ایرانی درخشید و مانع از باز شدن دروازه‌اش شد. استقلال با پیروزی که در  این دیدار به دست آورد باید به مصاف الریان برود تا پیروز این بازی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *