آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

نخستین سالگرد بوکتاب در بندرعباس برگزار شد

اولین سالگرد افتتاح مجموعه بوکتاب با حضور تعدادی از مسئولین استان، مدیر عامل شرکت توسعه محصولات فرهنگی هنری ماه پیشونی، رئیس هیئت مدیره شرکت ماه پیشونی و مدیر مجموعه بوکتاب و تعدادی از هنرمندان و فعالان هنری و فرهنگی استان و تعدادی از شهروندان با اجرای موسیقی:ترانه و پارسا، قصه خوانی و اجرای گروه چیکو برگزار شد

بازخبر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:
سابقه تاریخی و فرهنگی استان هرمزگان خیلی بیشتر از آن است که شنیده شده است.ما در غرب استان هرمزگان فقط در یک شهر۲۵ کتابخانه شخصی داشتیم و در شهر جناح هنوز کتابخانه ای شخصی با۳۵هزار جلد کتاب وجود دارد و همین موضوعات به ما این جسارت و امکان را داد که با پنج شهر وارد عرصه انتخاب پایتخت کتاب شویم. وقتی پای انتخاب پایتخت کتاب می آید مجموعه هایی مثل بوکتاب می توانند کمک کنند که شاخص های فرهنگی ما برای انتخاب پایتخت کتاب خیلی بالا برود.یکی از شاخص های بزرگ فرهنگی که برای انتخاب پایتخت کتاب عنوان کردیم مجموعه بوکتاب بوده است.خیلی امیدواریم که شهر بندرعباس به عنوان پایتخت کتاب کشور معرفی شود وتمام تلاشمان را برای اینکه به هدفمان برسیم می کنیم.
دکتر رضا زرکانی :اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان دوست و همراه و حامی مجموعه بوکتاب است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *