آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

آمریکا و هوادارانش در خاورمیانه راحت نخواهند بود/سردار سلیمانی محصول اندیشه انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: از امروز آمریکایی ها و همه کسانی که در اردوگاه آمریکا هستند بدانند در خاورمیانه راحت نخواهئد بود و به همت رزمندگان اسلام هیچکدام از آنها امنیت نخواهند داشت.

بازخبر /حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی در جمع نمازگزاران بندرعباس، تصریح کرد: استکبار جهانی بداند که خون شهید سرافراز اسلامی سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش نصرت و فتح را نزدیک تر خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه، اسلام برای رسیدن به مقصد متعالی خودش در طول تاریخ شهدای زیادی را تقدیم کرده است، افزود: همانطوریکه خون شهدای هفت تیر و شهید مظلوم بهشتی  انقلاب اسلامی را در برابر دسیسه های منافقین بیمه کرد، خون شهید سلیمانی و هم رزمانش نیز ضمن بالا بردن بصیرت مردم مومن و انقلابی ایران باعث هم بستگی هر چه بیشتر رزمندگان مقاومت و مردم قدرشناس ما می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به حضور پرشمار اما خشمگین و اندوهگین مردم بندرعباس در سنگر نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: شهید سلیمانی محصول یک اندیشه انقلابی بود که نه تنها با شهادتش راه شهیدان مسدود نمی شود بلکه باعث هرچه بیشتر خشم و انزجار هم سنگرهای او از دشمنان متجاوز به ویژه آمریکا و رژیم جعلی آمریکا می شود.

امام جمعه بندرعباس یادآورشد: همانطوریکه  خون امام حسین (ع) به دریایی تبدیل شد که بساط یزید و یزیدیان را بر انداخت امروز نیز ترور و شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهندس( معاون الحشد الشعبی)عمر استکبار جهانی را هرچه کوتاه ترکرده است.

وی با اشاره به حضور صدها جوان و نوجوان نمازگزاری که با پیشانی بندهای ” من سلیمانی اسم” گفت: این بهترین  پاسخ عینی به بدخواهان نظام جمهوری اسلامی و دشمنان مقاومت است و همانطوریکه رهبر فرزانه و شجاع انقلاب اسلامی فرمودند: ” ما انتقام سختی از جنایت کاران می گیریم”.

خطیب جمعه بندرعباس اضافه کرد: از امروز آمریکایی ها و همه کسانی که در اردوگاه آمریکا هستند بدانند در خاورمیانه راحت نخواهئد بود و به همت رزمندگان اسلام هیچکدام از آنها امنیت نخواهند داشت.

حجت الاسلام عبادی از شهید سلیمانی به عنوان محصول یک اندیشه انقلاب نام برد و خاطرنشان شد: آیا آمریکایی های متجاوز و صهیونیست های  غاصب  فکر می کنند با ترور سلیمانی می توانند راه شهیدان یعنی همان آزادی قدس شریف و بیرون کردن متجاوزان از خاورمیانه را مسدود کنند؟

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را اگر امروز از مان گر فتند به برکت انقلاب اسلامی  هزاران هزار سلیمانی جای اورا می گیرند و خواب راحت را از چشم دشمنان خواهند گرفت.

وی در پایان گفت: سردار سلیمانی  ۴۰ سال سند حقانیت خودش را بدست گرفته بود و خودشان می گفتند با توجه به شهادت بهترین یاران و همسنگرانش  من  برای رسیدن و ملاقات با آن سفرکرده ها به چه کنم ، چه کنم افتاده ام و از خداوند منان می خواهم که شهادت را نصیبم گرداند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *