آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس:

بازیکنانم برخلاف باشگاه و دیگران تلاش می‌کنند/با حمایت تماشاگران و بازیکنان در لیگ می مانیم

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: خدا را شکر می‌کنم بازیکنانم برخلاف باشگاه و دیگران تلاش می‌کنند و برای آن‌ها خوشحال هستم.

بازخبر /عباس روزپیکر پس از پیروزی برابر ملی حفاری اهواز،افزود: مقابل ملی حفاری بازی بسیار خوبی داشتیم و چاره ای جز بردن نداشتیم.

وی با بیان اینکه بازی بسیار خوبی بود و چاره‌ای جز بردن نداشتیم تا بتوانیم در لیگ بمانیم، اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود اما با سیاستی که تعریف کردیم، خدا را شکر توانستیم از حریف پیش بیفتیم و با مدیریت بازی، برنده شویم.

روزپیکر در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه فکر می‌کردید، بتوانید ملی حفاری را در خانه‌اش شکست دهید؟ خاطرنشان کرد: بازی سختی بود ما در دور رفت عملکرد خیلی بهتری مقابل ملی حفاری داشتیم و باید می‌بردیم. اما در این بازی، ملی حفاری از ما بهتر بازی کرد. خدا را شکر می‌کنم زیرا بازیکنانم برخلاف باشگاه و دیگران تلاش می‌کنند و برای آن‌ها خوشحال هستم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بیان کرد: سه بازی دیگر در پیش داریم و باید در این دیدارها به برتری برسیم تا در لیگ برتر بمانیم و ان‌شاءالله همه تماشاگران حمایت و بازیکنان نیز تلاش کنند تا در لیگ حفظ شویم.

وی درباره دیدار آینده تیمش برابر شهروند ساری هم عنوان کرد: بازی سختی داریم زیرا این تیم بازیکنان بسیاری دارد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم در لیگ بمانیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس موفق شد در دیداری خارج از خانه در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور مقابل ملی حفاری اهواز با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یابد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *