آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

استاندار هرمزگان : مسوولان باید از شنیدن این سخنان خجالت بکشند!

استاندار هرمزگان از فعالیت معاونان خود در نشست کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان اظهار نارضایتی کرد.

بازخبر استاندار هرمزگان از فعالیت معاونان خود در نشست کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان اظهار نارضایتی کرد.

فریدون همتی روز یکشنبه در نشست کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان با اشاره به کُندی صدور مجوز برای یکی از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در این استان اظهار داشت: چنانچه مدیران اداره‌های دولتی قدرت اجرایی لازم را برای انجام کارهای داشتند نیازی به معاونان استاندار نبود و به همین دلیل برخی کارها را به معاونان خود ارجاع می‌دهم.

رییس کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان ادامه داد: با توجه به مساله‌ای که برای یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی وجود دارد و با گذشت زمان هنوز حل نشده این پس کارها را خودم انجام می‌دهم زیرا معجزه‌ای از معاونان دیده نمی‌شود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: در کار با هیچ فردی شوخی ندارم و هرچند با این رویه تعداد کارهایی که انجام خواهم داد کاهش می یابد ولی به سرانجام خواهند رسید.

وی بیان داشت: سرمایه‌گذار برای اخذ یک مجوز از اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یک و نیم سال زمان خود را گذاشته است و همچنین خوشحال است که در زمان معاونت آقای دالمن در استانداری توانسته مجوزی بگیرد، مسوولان باید از شنیدن این سخنان خجالت بکشند.

همتی افزود: بی‌تفاوتی دستگاه‌های دولتی موجب برزمین ماندن کارها شده و تعداد این موارد بالاست، این حرکت ها ترمز اصلی حرکت کشور محسوب می‌شود.

وی همچنین با اشاره به مهمانسراهای اداره‌های دولتی گفت: معاون توسعه استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرمزگان ظرف یک ماه فعالیت این مهمانسراها را بررسی و گزارش دهند و با متخلفان برخورد کنند.

استاندار هرمزگان افزود: طبق قانون اداره‌های دولتی حق داشتن مهمانسرا ندارند و در بندرعباس این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

همتی همچنین بیان داشت: ضریب اشغال هتل در بندرعباس ۳۰ درصد است و تعطیلی مهمانسراهای دولتی در راستای حمایت از صنعت سفر و گردشگری و هتلداری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به دغدغه فعالان بخش گردشگری در خصوص نبود حمل و نقل ویژه گردشگران در هرمزگان گفت: از سرمایه گذارانی که توانایی لازم را برای برطرف کردن این نیاز در استان دارند حمایت می‌کنیم.

رییس کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان افزود: این فرد باید دارای منابع ارزی لازم بوده و بانک مرکزی هم توانایی ارزی سرمایه‌گذار را تایید کند./صبح ساحل

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

1 نظر برای “استاندار هرمزگان : مسوولان باید از شنیدن این سخنان خجالت بکشند!”

  1. علی رضا مرادی گفت:

    خدا را شکر ، از این به بعد معلم های اطراف که بچه مریض دارند وجهت درمان شب ها در اطاق مهمانسرا میخوابند باید شبی یک ملیون کرایه هتل بدن ، الحمدالله حتما سرمایه گذار جدیدی در این بخش وارد شده ، یه دونه آبسردکن سیتی سنتر بزارن مسافرها تشنه نمونن ، گردشگر بند بیاد کجا بره ما اینقدر نگران گردشگری هستیم

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *