آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

لغو مسابقات کایت بردینگ به علت نبود امکانات اولیه در بندرعباس !

اولین حضور رشته ورزشی کایت بردینگ در المپیاد ورزشهای آبی و ساحلی شهر بندرعباس بدلیل بی توجهی مسئولین لغو گردید.

بازخبر /اولین حضور رشته ورزشی کایت بردینگ در المپیاد ورزشهای آبی و ساحلی شهر بندرعباس بدلیل بی توجهی مسئولین لغو گردید.

عدنان افندی رئیس کمیته کایت بردینگ استان هرمزگان افزود: با توجه به تلاشها و پیگیری های صورت گرفته توسط کمیته کایت بردینگ مبنی بر حضور رشته کایت بردینگ برای اولین بار در چهارمین دوره المپیاد ورزشهای آبی و ساحلی بندرعباس، متاسفانه به دلیل عدم توجه مسئولین در فراهم آوردن امکانات اولیه و ضروری مورد نیاز شامل پرچم، بوق بادی و بویه علامت ، این رویداد لغو گردید.
وی در ادامه گفت: رشته ورزشی کایت بردینگ تنها رشته ورزشی دریایی و بادبانی فعال هیئت قایقرانی استان هرمزگان است و می تواند یکی از امیدهای هرمزگان برای مدال آوری در رقابت های بین المللی و المپیک باشد.

افندی افزود: امیدوارم مسئولین محترم هیئت قایقرانی توجه داشته باشند که هیئت قایقرانی در واقع هیئت کانو ، روئینگ و بادبانی است و ورزشکاران بادبانی هم نیاز به حداقل توجه دارند. همچنین بنده از مدیر کل محترم ورزش و جوانان انتظار دارم توجه و حمایت ویژه ای به این رشته المپیکی داشته باشند تا با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم ورزشکاران را برای بازیهای آسیایی ساحلی ۲۰۲۰ ، جام جهانی بادبانی ۲۰۲۱ هلند و المپیک جوانان ۲۰۲۲ داکار (سنگال) ، آماده کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *