آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

دو موفقیت پژوهشی جهاد دانشگاهی هرمزگان در کشور

“سند راهبردی توسعه تجارت خارجی با رویکرد آینده پژوهی” به عنوان طرح پژوهشی برتر در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۸ و “ساخت دستگاه آبساز از رطوب هوا” به عنوان اثر شایسته تقدیر در حوزه نوآوری مدیریت شهری و روستایی انتخاب شد.

     بازخبر /در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۸ طرح پژوهشی “سند راهبردی توسعه تجارت خارجی با رویکرد آینده پژوهی” به عنوان طرح پژوهشی برتر انتخاب شد.

در متن تقدیر برات قبادیان، رییس ستاد هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت و معاون آموزش، پژوهش و فناوری آمده است:

رییس محترم جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و مجری طرح پژوهشی”سند راهبردی توسعه تجارت خارجی با رویکرد آینده پژوهی” پیشرفت و توسعه صنعتی کشور و دستیابی به اهداف و برنامه های علمی و پژوهشی بخش تولید و تجارت، حاصل تلاش و مساعدت متخصصین و اندیشمندانی است که با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و توان در راه آموزش، پژوهش و توسعه فناوری از هیچ کوششی دریغ ننموده اند.

بدینوسیله به عنوان طرح پژوهشی برتر هشتمین جشنواره پژوهش و فناوریصنعت، معدن و تجارت را در سال ۱۳۹۸ که به شعار “پژوهش اثر بخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید” مزین گدیده است، تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان توفیقات روز افزون شما را مسلت می نمایم.

در یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری و ششمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی “ساخت دستگاه آبساز از رطوب هوا” به عنوان اثر شایسته تقدیر در حوزه نوآوری مدیریت شهری و روستایی انتخاب شد.

در متن تقدیر مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور آمده است.

“اکنون که به واسطه تلاش های ارزنده صورت گرفته در حوزه نوآوری مدیریت شهری و روستایی و بنا به نظر کمیته داوران علمی جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی مشترک بین مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، ایده جنابعالی از استانداری هرمزگان، با موضوع “ساخت دستگاه آبساز از رطوب هوا” به عنوان اثر شایسته تقدیر در حوزه نوآوری مدیریت شهری و روستایی انتخاب گردیده است، ضمن قدردانی و سپاسگزاری از مشارکت شما در این امر مهم، بهروزی و توفیق روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.”

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *