آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کشف بیش از ۱۹ هزار عدد انواع قرص های روانگردان در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سرکرده باند توزیع قرص‌های روانگردان و کشف ۱۹ هزار و ۸۴۰ عدد انواع قرص های روانگردان و اعتیاد آور در دو عملیات پلیسی در استان خبر داد.

بازخبر /سردار غلامرضا جعفری صبح امروز سه شنبه(۲۶ آذر) در این رابطه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان بندرعباس به منظور مقابله با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر با کارهای اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از فعالیت یک باند توزیع قرص‌های روانگردان به سرکردگی شخصی به هویت “ح م” مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از ۱۵ روز تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی و گشت‌زنی های محسوس و نامحسوس نهایتاً مخفیگاه یکی از عاملان اصلی توزیع را در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام ضربتی دو نفر از عاملان تهیه و توزیع انواع قرص های روانگردان را دستگیر و در بازرسی از منزل و مخفیگاه متهمان ۱۴ هزار عدد انواع قرص های روانگردان اعتیاد آور کشف و تعداد ۲۰ لیتر محلول متادون کشف و ضبط کردند.

به گزارش سایت پلیس، همچنین طی عملیات دیگر ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان رودان در بازرسی از یک واحد صنفی عطاری ۵ هزار و ۸۴۰ عدد انواع قرص های روان گردان کشف و ضمن دستگیری یک متهم، واحد مذکور را پلمب کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *