آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

صدرنشین در بندرعباس حرفی برای گفتن نداشت

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در دیداری خانگی به دیدار تیم چوکای تالش رفت.

 بازخبر /در هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم شهرداری بندرعباس از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه در ورزشگاه خلیج فارس به مصاف تیم چوکا تالش رفت.
در نیمه نخست این بازی شهرداری بندرعباس تیم برتر بود و می توانست حداقل به سه گل پیروز به رختکن برود اما شاگردان ابراهیم باعثی قدر موقعیت های خود را ندانستند تا ۴۵ دقیقه اول بدون گل به پایان برسد.
در این نیمه داور بازی یک پنالتی هم برای نارنجی پوشان شهرداری نگرفت وبه سادگی از کنار آن گذشت‌.
در نیمه دوم باز هم این شهرداری بندرعباس بود که آماده تر از تیم سبزپوش جوکا تالش نشان داد و حملات زیادی روی دروازه مهمان خود داشت. این بازی در پایان با نتیجه بدون گل به پایان رسید و شهرداری در بندرعباس از صدرنشین یک امتیاز گرفت.
مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است. در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند. تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود. دو تیم انتهای جدولی هر گروه نیز به رقابت‌های لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *