آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اسکله های گردشگری قشم تعطیل شد/تردد دریایی از بندرعباس برقرار است

رئیس بنادر و دریانوردی قشم گفت: اسکله‌های گردشگری جزیره قشم به دلیل فعالیت سامانه بارشی، افزایش سرعت لحظه‌ای باد و مواج شدن دریا امروز به تعطیل است.

   بازخبر /علی اشتری با بیان این مطلبافزود: اسکله‌های گردشگری جزیره قشم به دلیل فعالیت سامانه بارشی، افزایش سرعت لحظه‌ای باد و مواج شدن دریا  امروز به تعطیل است.

وی تصریح کرد: با توجه با شرایط نامساعد جوی از تردد شناورهای گردشگری در اسکله‌های گردشگری شیب درازو کندالو برای سفرهای تفریحی به سمت جزیره هنگام و خلیج دلفین‌ها جلوگیری شد.

رییس بنادر و دریانوردی قشم با اشاره به اینکه فعالیت اسکله های مسافری و تردد لندینگ کرافت‌ها در مسیر بنادر پهل و لافت در حال انجام است، اضافه کرد: هشت اسکله گردشگری در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل و گوران شهرستان قشم فعالیت می‌کنند، این شهرستان ۱۹ اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر در همین خصوصگفت:  از ساعات ابتدایی صبح امروز تردد در تمام مسیرهای دریایی مرکز استان به سمت قشم و هرمز در حال انجام است.

حمیدرضا محمدحسینی افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی، احتمال اختلال در سفرهای دریایی وجود دارد و از مسافران تقاضا داریم حتما پیش از مراجعه به بندر شهید حقانی از آخرین وضعیت ترددهای دریایی با شماره تلفن ۳۱۱۱ مطلع شوند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *