آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

جاسک در صدر بارندگی هرمزگان/ناپایداری جوی و دریایی ادامه دارد

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از ابتدای هفته تاکنون در جاسک ۵۵.۴ میلی‌متر باران باریده است.

بازخبر کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از ابتدای هفته تاکنون در جاسک ۵۵.۴ میلی‌متر باران باریده است.

مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای هفته تاکنون در جاسک ۵۵.۴ میلی‌متر باران باریده است، اظهار کرد: در این مدت در رودان ۴۱.۲ ، بندرلنگه ۳۷.۳ و در پارسیان ۲۷.۸ میلی‌متر باران باریده است.

کارشناس هواشناسی هرمزگان اضافه کرد: در پارسیان ۲۷.۵، میناب ۲۶.۵ و در سردشت ۲۲.۹ میلی‌متر باران بارید.

حمزه نژاد بیان کرد: در بوموسی ۲۷.۵، بندرعباس ۱۷.۸ میلی‌متر، جزیره لاوان ۲۱ ۲۱.۵ و در جزیره سیری ۱۷.۹ میلی‌متر باران بارید و میزان بارش‌ها در ایستگاه‌های باران‌سنجی بستک، خمیر، حاجی‌آباد و قشم کمتر از ۹ میلی‌متر ثبت شد.

وی اظهار کرد: ناپایداری جوی و دریایی به‌ویژه در مناطق دریایی و جزایر خلیج‌فارس بعدازظهر و شب ادامه دارد و با توجه به افزایش لحظه‌ای سرعت باد از تردد دریایی خودداری شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان اظهار کرد: در مناطق غربی و جزایر خلیج‌فارس و به‌تدریج در ساعات بعدازظهر در سایر نقاط شاهد فعالیت موج ناپایدار بارشی خواهیم بود که شدت فعالیت در ساعات بعدازظهر و شب (سه‌شنبه) تا صبح چهارشنبه ۲۰ آذر پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: با تقویت موج بارشی در مناطق دریایی استان در ساعاتی رگبار نسبتاً شدید باران و رعدوبرق و وقوع تندباد لحظه‌ای خواهیم داشت که توصیه می‌شود به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و شب با توجه به امکان افزایش لحظه‌ای سرعت باد از تردد دریایی خودداری شود.

حمزه نژاد در پایان گفت: این سامانه بارشی تا ظهر چهارشنبه در مناطق شرقی استان فعالیت خواهد داشت و به‌تدریج از استان خارج خواهد شد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *