آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مسابقات قایقرانی جوانان و زیر ۲۳ سال بانوان کشور-بندرعباس / گزارش تصویری

مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بخش دختران به مدت دو روز در بندرعباس این رقابت‌ها با حضور ۱۴۰ قایقران از ۱۳ استان کشور در دو رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال برگزار شد.

بازخبر /مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بخش دختران به مدت دو روز در بندرعباس این رقابت‌ها با حضور ۱۴۰ قایقران از ۱۳ استان کشور در دو رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال برگزار شد.

در این مسابقات قایقرانانی از ۱۳ استان کشور در مواد مختلف بخش کایاک و کانو در بندر شهید رجایی بندرعباس با یکدیگر رقابت کردند. در رقابتها رده سنی جوانان تیم  تهران با ۴۶ امتیاز، توابع تهران با ۴۲ امتیاز و هرمزگان با ۳۵ امتیاز اول تا سوم شدند.در رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۵۵ امتیاز، هرمزگان با ۵۰ و تهران با ۴۸ امتیاز عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.نفرات برتر این رقابت ها با نظر کمیته فنی بعد از چند مرحله اردوی به همراه تیم ملی شهریورماه سال ۹۹ عازم مسابقات آسیایی تایلند می شوند.

عکاس:امیرحسین خورگویی

انتهای پیام

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *