آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد:

تبلیغات پیش از موعد انتخابات و تنش‌آفرینی خلاف قانون است/ با متخلفین برخورد خواهد شد

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه در کارزار انتخابات تنش‌آفرینی، پذیرفتنی نیست، گفت: هر نوع تبلیغات پیش از موعد خلاف قانون است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

بازخبر /علی صالحی در جلسه ستاد پیشگیری  و رسیدگی جرائم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان اظهار کرد: دادگستری استان هرمزگان به همراه دیگر دستگاه‌های مسئول و اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان ضمن تشکیل کمیته‌های تخصصی در دل این ستاد به رصد فعالیت‌های مرتبط با موضوع انتخابات می‌پردازند.

وی با تأکید بر اینکه حفظ امنیت برگزاری انتخابات و ایجاد شور و شوق به‌منظور مشارکت حداکثری مردم مهم‌ترین اهداف ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان است، تصریح کرد: تبلیغات پیش از موعد و تنش‌آفرینی ، برخلاف قانون و از مصادیق مجرمانه است و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان با اشاره به اینکه سلامت انتخابات با حضور حداکثری مردم عجین است، خاطرنشان کرد: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی پیگیری و موردبررسی قرار می‌گیرند.

صالحی با تأکید بر ضرورت توجه همگان به قانون اظهار کرد: بر اساس قانون استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به آمادگی کامل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه در جهت تحقق عدالت انتخاباتی از رویکردهای مهم این ستاد است.

صالحی برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و بی‌طرف را ملاک عمل مسئولان نظارتی و اجرایی قلمداد و عنوان کرد: باید بکوشیم تا شورونشاط مردم ارتقاء یابد و انتخابات در فضای  رقابتی  و سالم برگزار شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *