آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

حمل و نقل رایگان معلولین به مناسبت روز جهانی معلول در بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از استفاده معلولان از حمل و نقل عمومی به صورت رایگان به مناسبت روز جهانی معلولین خبر داد.

بازخبر / رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از استفاده معلولان از حمل و نقل عمومی به صورت رایگان به مناسبت روز جهانی معلولین خبر داد.

سعید حسینی پور با تبریک فرا رسیدن روز جهانی معلولین گفت: ۱۲ آذر ماه مصادف با روز جهانی معلولان روز پاس داشت ارزشها و روز به اثبات رساندن، خواستن توانستن است. معلولان توانمندان فرهیخته ای هستند که با همت و شور و شعور و عزت نفس به اطرافیان درس صبر و استقامت می دهند.
حسینی پور در ادامه افزود: روز جهانی معلولین روز ارتقاء مشارکت افراد دارای معلولیت برای دستیابی به توسعه فراگیر، عادلانه و پایداراست، فرصتی برای تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولین و زمینه سازی حمایت جمعی و اجتماعی از افراد دارای معلولیت است که می تواند همراهی همه افراد جامعه را در پی داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر اظهار کرد: از این رو و برای پاسداشت ارزش های معلولین سه شنبه دوازدهم آذر ماه ایاب و ذهاب با کلیه ناوگان حمل و نقل عموکی برای همشهریان معلول رایگان خواهد بود.
حسینی پور تصریح کرد: کلیه اتوبوس های جدید الورود عرصه ناوگان حمل و نقل عمومی جهت تسهیل معلولین گرامی برای سوار و پیاده شدن دارای رمپ می باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *