آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیر کل منابع طبیعی هرمزگان:

اثربخشی پروژه های ابخیزداری قابل انکار نیست

امید ذاکری در بیستمین جلسه ستاد پروژه های آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی با قدردانی از با تلاش و حضور فعالانه همه همکاران گفت: امروز با تلاش همه همکاران ، اثربخشی پروژه های ابخیزداری قابل انکار نیست و اجرای به موقع پروژه ها و اثربخشی آنها رضایت استاندار هرمزگان را هم به دنبال داشته است.

بازخبر / به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی هرمزگان ؛وی با اشاره به بیانات استاندار هرمزگان در شورای حفاظت آب استان مبنی بر رضایتمندی از پروژه های آبخیزداری افزود: آبخیزداری از اقدامات ضروری و مهم است که تقویت ، حمایت و توسعه فعالیت های آبخیزداری در دستور کار استانداری هرمزگان قرار دارد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: استان هرمزگان استان کم آبی است که با دو دهه خشکسالی مواجه بوده است که این ضرورت کار های آبخیزداری بیشتر نمایان می کند .

ذاکری افزود: کارهای بسیار خوبی در حوزه ابخیزداری استان هرمزگان انجام شده که از نظر نوع پروژه ها و اثر بخشی غیر قابل انکاراست.

وی گفت : احداث سازه های آبخیزداری علاوه بر اثر بخشی و رضایت مردمی است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *