آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:

دولت سهمیه بنزین مناسبی برای قایق داران، کشاورزان و دامداران تخصیص دهد

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در نطق خود در صحن علنی مجلس از دولت درخواست کردم حتماً برای قایق داران، کشاورزان و دامداران سهمیه بنزین مشخص و مناسبی در نظر بگیرد.

بازخبر /حسین هاشمی تختی  اظهار کرد: مردم هرمزگان روحیه‌ای انقلابی با بصیرتی انقلابی دارند و از این بابت خدا را شاکر هستم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه گروه‌ها، اقوام و مذاهب مختلفی در استان هرمزگان حضور دارند با بصیرت انقلابی خود همیشه توانسته‌اند دشمن‌شناسی خوبی داشته باشند به همین دلیل ضمن همراهی و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از دولت، علی‌رغم نگرانی‌ها و دلخوری‌هایی که از افزایش قیمت بنزین داشتند اما پشت انقلاب و نظامشان ایستاند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم هرمزگان هم آرامش استان را حفظ کردند و هم افرادی که از دشمن و استکبار خط می‌گیرند و اشراری که برخی استان‌ها را به آشوب کشاندند را محکوم کردند.

هاشمی تختی ضمن قدردانی از آرامش مردم هرمزگان پس از افزایش قیمت بنزین و حضورشان درصحنه و محکوم کردن حرکت‌های مذبوحانه دشمن، عنوان کرد: در هفته‌ای که گذشت در صحن علنی مجلس نطقی داشتم و از دولت درخواست کردم حتماً برای قایق داران، کشاورزان و دامداران سهمیه بنزین مشخص و مناسبی در نظر بگیرند تا مردم در این راستا استفاده لازم را داشته باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *