آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

عبادی زاده : باید برای حل مشکلات خیابان‌های بندرعباس فکری کرد/تسلیم و سازش معنای تعامل ندارد

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: نباید اجازه دهیم انقلاب اسلامی ایران به فراموشی سپرده شود و امروز آن اصلی که همه ما باید از آن صیانت کنیم بعد انقلابی، انقلاب اسلامی ایران است.

  بازخبر /  نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: نباید اجازه دهیم انقلاب اسلامی ایران به فراموشی سپرده شود و امروز آن اصلی که همه ما باید از آن صیانت کنیم بعد انقلابی، انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: مشروبات الکی امروز یکی آسیب‌های اجتماعی است که جامعه را تهدید می‌کند و اگر این ماده افیونی که از تریاک هم بدتر است به خانواده‌ها کشیده شود اثرات منفی بسیاری را می‌گذارد.

وی ادامه داد: کسانی که به مواد مخدر یا مشروبات الکی معتاد هستند انسان‌هایی به‌ظاهر مهربان می‌شوند اما زمانی که در خماری قرار بگیرند به موجودی بی‌احساس، نامهربان و خطرناک تبدیل می‌شوند که انتظار هر کار خطرناکی را می‌توان از او داشت.

امام‌جمعه بندرعباس تصریح کرد: مشروبات الکی عواطف را خشک می‌کند و عاطفه پدری و مادری را از بین می‌برد و خانواده‌ای که کمبود عاطفه داشته باشد دچار مشکلات ارتباطی ،فحشا و منکرات می‌شود که تبعات جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: فرزندانی که کمبود عاطفه دارند وقتی در جامعه قرار می‌گیرند با یک جمله محبت‌آمیز تسلیم می‌شوند چنانچه دانشمندان در تحقیقات خود بر روی افراد معتاد به مشروبات الکی این مسئله را به‌صراحت بیان کرده‌اند.

وی بیان کرد: حتی تجاوز به محارم هم در حالت مستی گزارش‌شده است و بسیاری دیگر از معضلات که شرب خمر آن‌ها را ایجاد می‌کند و باید مواظب دامن‌گیر شدن آن‌ها باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بخش زیادی از طلاق‌ها نتیجه استعمال مشروبات الکی است که خانواده را به‌هم‌ریخته است و از طرفی بی‌غیرتی‌هایی را به وجود آورده است که موجب رها شدن فرزندان و همسران می‌شود و خانواده را از هم می‌پاشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: طبق تحقیقات انجام‌شده، ۱۷ درصد کودکانی که پدران یا مادران الکی داشته‌اند حتی تولدشان بیش از موعد بوده است و این مسئله بر تولد فرزندان هم تأثیر دارد و متأسفانه ۷۵ درصد فرزندان متولدشده دارای نقص در قوه عاقله بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: حتی کشورهای غربی هم که مشروبات الکی را حرام نمی‌دانند برای استفاده از آن محدودیت‌هایی قرار داده‌اند و نباید اجازه دهیم مسائلی مانند مشروبات الکی خانواده‌های ما را تهدید کند و این نه‌تنها حکم دین بلکه حکم عقل هم است.

امام‌جمعه بندرعباس در خطبه‌های دوم نماز جمعه بندرعباس با اشاره به ۸ آبان هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: خطر فقط جنگ نیست و هر خطری که جامعه ما را تهدید کند باید کاری کنیم که آسیب‌ها به حداقل برسند زیرا حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌دهد و باید به اصول استتار، مستحکم سازی و مقاوم‌سازی روی بیاوریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: در حوزه سلامت همیشه بزرگان گفته‌اند پیشگیری بهتر از درمان است و پدافند غیرعامل بسیار زمینه فعالیتی عریضی دارد و در حوزه‌های خانواده، نگهداری خیابان‌ها و … باید کار کند.

وی اضافه کرد: همه می‌دانیم خیابان‌های بندرعباس مشکل دارد و بارندگی که رحمت الهی است وقتی در شهر ما می‌آید خیابان‌ها دچار آب‌گرفتگی می‌شوند و باید برای آن فکری کرد.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به دستگیری روح‌الله زم توسط سپاه پاسداران بیان کرد: وی در فرانسه موردحمایت سرویس‌های اطلاعاتی بود و دستگیری او به معنای متلاشی کردن یک سرویس و شبکه به‌هم‌پیوسته است و این کار بسیار ارزشمندی است.

حجت‌الاسلام عبادی زاده عنوان کرد: ما امروز متأسفانه علی‌رغم اینکه همه جریانات سیاسی کشور از این حرکت سپاه پاسداران استقبال کرده‌اند اما عده‌ای ناراحت شده‌اند؛ آن‌ها از چه می‌ترسند؟ چه کسانی به آمد نیوز در کشور سرویس می‌دادند؟ ما ضمن تشکر از سپاه پاسداران این را باید عرض کنیم که قطعاً در آینده‌ای نزدیک که حواشی این حرکت روشن شود آن موقع خواهیم دید که این کار چقدر بزرگ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به گرفتار شدن جامعه در استحاله گفتاری، رفتاری و محتوایی هشدار دادند؛ برخی‌ها دلشان می‌خواهد از انقلاب اسلامی عبور کنند و ورد زبانشان شود جمهوری اسلامی همان‌طور که رسانه‌های معاند حرفی از انقلاب نمی‌زنند و می‌خواهند انقلاب اسلامی فراموش شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: ماهیتی که جمهوری اسلامی را از سایر جمهوریت‌ها متمایز می‌کند انقلاب اسلامی است و نباید اجازه دهیم این انقلاب به فراموشی سپرده شود و امروز آن اصلی که همه ما باید از آن صیانت کنیم بعد انقلابی، انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: برخی از کوته‌فکران فکر می‌کنند انقلابی گری دیگر سودی ندارد و برخی می‌گویند این انقلابی گری باعث مشکلات اقتصادی می‌شود؛ این‌ها می‌خواهند دوگانگی ایجاد کنند بین انقلابی گری و عقلانیت و بگویند انقلابی گری در دایره عقلانیت قرار نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با دنیا باید تعامل داشت این مسئله به روحیه انقلابی سازگار است اما تسلیم و سازش معنای تعامل ندارد؛ ما به‌جز رژیم صهیونیستی با بقیه دنیا تعامل می‌کنیم چنانچه در برجام هم با دنیا صحبت کردیم اما چه شد نتیجه آن؟؛ ما در استحاله رفتاری باید مواظب گرفتار شدن واژگان باشیم و حواسمان به اراده‌های پشت کلمات باشیم و بی‌جهت به دیگران انگ نزنیم.

امام‌جمعه بندرعباس تأکید کرد: ما با مذاکرات با شرایط برابر مخالف نیستیم اما دیدیم دنیا به معنای نظام استکباری اهل مذاکره نیستند و الان هم که مطرح می‌کنند مذاکرات آینده را  بر روی دو موضوع موشک و حضور منطقه‌ای ما انجام خواهند داد؛ اینکه مذاکره نیست که از همان ابتدا خواسته‌شان را دیکته می‌کنند و از ما می‌خواهند آن را مشروع کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *