آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

منطقه آزاد قشم در حال رسیدن به جایگاه واقعی خود است/ سهم ۴۰ درصدی قشم از اشتغالزایی هرمزگان

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: منطقه آزاد قشم در حال رسیدن به جایگاه واقعی خو است و روند توسعه در بخش‌های مختلف تولید، اشتغال و ایجاد زیرساخت‌های لازم کاملاً هدفمند و هوشمندانه است.

  بازخبر / مرتضی بانک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس بازدیدهای انجام‌شده رضایت مطلوبی از روند توسعه در منطقه آزاد قشم را شاهد هستیم که این مهم با کار و تلاش مداوم و با برنامه میسر شده است.

وی بیان کرد: توجه ویژه سازمان منطقه آزاد قشم به مسئولیت اجتماعی در این منطقه و آسفالت ۴۰ روستا با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری‌ها نشان از عزم جدی منطقه آزاد برای توسعه همه‌جانبه این جزیره است.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی کشور اضافه کرد: توسعه فعالیت‌های صنایع‌دستی از دیگر ویژگی‌های شاخص قشم و اقدامات ارزشمند مردم این جزیره است که باید در برندسازی آن و ایجاد ظرفیت صادراتی این محصولات کوشید.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار سال ۱۳۹۷ در کل استان هرمزگان ۳۰ هزار فرصت شغلی ایجادشده، تصریح کرد: ۱۳ هزار مورد از اشتغال ایجادشده مربوط به منطقه آزاد قشم بوده و ازاین‌رو این منطقه آزاد قشم در حال نزدیک شدن به جایگاه واقعی خود است.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: روزانه ۷۴ میلیون نخ سیگار در کشور مصرف می‌شود و منطقه آزاد قشم با روند موجود قادر خواهد بود تا پایان سال آینده ۴۰ درصد از نیاز کشور را تأمین و از بخش عمده‌ای از قاچاق جلوگیری کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *