آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

نمایش “پلی از جنس شیشه” بعد از محرم و صفر به روی صحنه می رود

نمایش “پلی از جنس شیشه” این روزها با حضور چهره‌های مطرح هنر نمایش هرمزگان تمرینات خود را در پلاتو آفتاب بندرعباس می‌گذارند.

بازخبر /  کارگردان این نمایش اظهار کرد: نمایش پلی از جنس شیشه نوشته نگار نادری را در آبان ماه و بعد از ایام محرم و صفر به روی صحنه خواهیم برد.

مجید بشکال افزود: قصه در مورد جامعه و در واقع در خصوص زنی است که اتفاقاتی برایش افتاده و سعی می‌کند از خود دفاع کند، نگاه جامعه سنتی به این زن و حاشیه‌هایی که برایش وجود دارد و رویکرد آدم‌های مختلف نسبت به این زن را در این قصه می‌بینیم.

این کارگردان تئاتر هرمزگانی تصریح کرد: شرکت در جشنواره‌های تئاتر را نیز در برنامه‌های خود داریم که در مرحله نخست در آبان ماه جشنواره تئاتر استانی را پیش رو داریم.

وی اظهار کرد: در این نمایش راضیه ذاکری، مجید جمشیدی، مجید سرنی زاده، مجید کشاورز و امیرمحمد حسینی به ایفای نقش می‌پردازند.

بشکال در خصوص دیگر عوامل این نمایش خاطرنشان کرد: نویسنده:نگار نادری، دراماتورژ:مجید سرنی زاده، طراح صحنه و نور:مجید بشکال، طراح لباس: زینب موسوی پور، طراحی گریم: مریم حاج حسینی، موسیقی:امیرحسین آبشناس، طراح حرکت:مجید سرنی زاده – مجید کشاورز، طراحی و ساخت ماسک:مجید بشکال، پوستر و برشور: خیام مویدی، مدیر صحنه:فتحیه بقایی، منشی صحنه:زهرا بختیاری، تدارکات: ابراهیم پورشریفی، عکاس:الهام افروتن، امور رسانه و روابط عمومی: مجله آنلاین شرجی و روابط بین‌الملل:موسسه فرهنگی هنری نوروز هنر-مرجان پور غلامحسین بر عهده‌دارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *