آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم:

اداره ورزش و جوانان قشم منحل نشده است/ نمی شود جلو پیشرفت افراد را گرفت

به دنبال انتشارخبری در فضای مجازی مبنی بر منحل شدن اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم توسط معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و خداحافظی الهامی از مدیرکلی این اداره،برای اطمینان از صحت این خبر با معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت‌وگو کرد.

بازخبر / الهامی مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم اخیراً به علت برخی مشغله های شخصی امکان حضور تمام وقت در محل ماموریت خود را نداشت؛ ازاین‌رو‌ پس از گفتگو با ایشان تصمیم بر این‌شد تا مدیر این اداره تغییر کند که این جا به جایی هیچ گاه به معنی انحلال اداره ورزش و جوانان قشم نیست و اساسا امکان انحلال اداره ورزش و جوانان قشم به این سادگی وجود ندارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: ما باقدرت هستیم و برنامه‌های ورزشی زیادی هم برای قشم داریم.

شیخ‌زاده عنوان کرد: ابتدا برنامه‌ریزی ورزشی قشم را تنظیم می‌کنیم و بعد بر مبنای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مدیر جدیدی انتخاب می‌کنیم؛ در حال حاضر سید مسعود موسوی، یکی از کارکنان اداره ورزش و جوانان قشم که ۲۰ سال سابقه فعالیت در این حوزه دارد را به‌عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان قشم انتخاب کردیم.

وی علت انتشار خبر منحل شدن اداره ورزش و جوانان قشم را غرض ورزی برخی افراد عنوان کرد و افزود: آقای الهامی فردی متخصص، از روسای هیئت والیبال در استان، ورزشکار، فعال در امور خیریه و سفیر هپاتیت است و ما هرگز نمی‌توانیم جلو پیشرفت و رشد افراد را بگیریم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه خبرهای حوزه ورزشمان را به‌زودی به اطلاع عموم می‌رسانیم، خاطرنشان کرد: ما با تمام بخش‌های ورزشی جزیره قشم در حوزه‌های مختلف تعامل داریم و از نظرات تمامی افرادی که در این حوزه طرح و ایده داشته باشند نیز استقبال و استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، تلاش خبرنگار ایسنا برای گفت‌وگو با فریدون الهامی بی‌نتیجه ماند و این خبرگزاری آماده انتشار هرگونه پاسخ و صحبتی از سوی الهامی است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *