توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان:

در انتظار تعیین تکلیف پلاتو آفتاب بندرعباس هستیم

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان با بیان اینکه باید بستری فراهم شود تا با حضور نخبگان وضعیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی در نشستی با حضور مدیران و خبرنگاران ارزیابی شود، تصریح کرد: باید بستری فراهم شود تا با حضور نخبگان وضعیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی در نشستی با حضور مدیران و خبرنگاران ارزیابی شود.

 بازخبر / حسین کریمی  افزود: مسئولین باید پاسخگو مردم باشند، متأسفانه بعضی از مسئولین نه‌تنها پاسخگو نیستند بلکه نسبت به خواسته‌های مردم بی‌توجه هستند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران محترم به‌جای انتشار خبرهایی از قبیل فلان مدیر یا فلان مسئول در نشست یا برنامه شرکت داشت می‌بایست به ارزیابی و عملکرد دستگاه‌های اجرایی که در برابر مردم مسئول هستند، بپردازند.

کریمی ادامه داد: مدیرانی که روحیه خدمت به مردم را ندارند و فقط شعار می‌دهند و با کلمات بازی می‌کنند باید برکنار شوند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان با بیان اینکه این‌همه جوان نخبه و تحصیل‌کرده و دلسوز داریم چرا باید از مدیران بی‌انگیزه استفاده شود، تصریح کرد: بارها جوانان نخبه در جهت بهبود و کمک به بعضی از دستگاه‌های اجرایی استان مراجعه کردند که متأسفانه آن مسئول یا وقت نداشته یا جلسه بودند.

وی اضافه کرد: باوجود این‌ همه ظرفیت در استان هرمزگان، متأسفانه هنوز ابتدایی‌ترین مشکلات پابرجاست که از نمایندگان هرمزگان در مجلس به‌عنوان نمایندگان مردم عاجزانه می‌خواهیم ورود جدی‌تری داشته باشند.

کریمی خاطرنشان کرد: باید بستری فراهم شود تا با حضور نخبگان وضعیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی در نشستی با حضور مدیران و خبرنگاران ارزیابی شود.

وی با بیان اینکه جامعه هنری استان این موضوع را پیگیری کرده و در برابر مطالبات به‌حق مردم و هنرمندان کوتاه نخواهد آمد، اضافه کرد: دراین‌بین باید از حمایت‌های استاندار هرمزگان و مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی در خصوص کلنگ زنی از ۱۰ پلاتو و سالن نمایش در شهرستان‌های هرمزگان تشکر کنم که نشان‌دهنده دید مثبت مسئولان فرهنگی استان به مقوله فرهنگ و هنر است که امید می‌رود در سایر مسئولین استان جاری شود.

کریمی در پایان گفت: علی‌رغم وعده مسئولین در خصوص وضعیت پلاتو آفتاب بندرعباس طی بازدیدهای گذشته استاندار هرمزگان همچنان شاهد بلاتکلیفی این مجموعه هستیم و امیدواریم در این خصوص فکر عاجلی شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *