آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره استانی موسیقی گوگانا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره استانی موسیقی گوگانا در بندرلنگه خبر داد.

بازخبر / حسین محسنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره در حالی در گستره استانی برگزار شد که سه دوره قبل آن در گستره غرب استان برگزار شده بود.

وی بیان کرد: در این مراسم حدود ١٠٠ اثر به جشنواره ارسال شد که ٢٨ اثر به بخش رقابتی از شهرستان‌های بندرعباس، میناب ، رودان، سیریک، حاجی‌آباد، بستک، جزیره هرمز، بندرکنگ و بندرلنگه راه پیدا کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه عنوان کرد: ارزیابی آثار توسط داوران متشکل از خانم لیلی افشار، محمدطیب وجدانی، بهرنگ عباسپور و معین غلامحسینی در سه بخش آواز، تک‌نوازی و گروه نوازی صورت گرفت.

وی به آرای هیئت‌داوران اشاره کرد و افزود: در بخش آواز هیئت‌داوران هیچ‌یک از شرکت‌کنندگان را حائز رتبه ندانستند و در بخش تک‌نوازی پاپ، هیئت‌داوران هیچ‌کدام را حائز رتبه سوم و دوم ندانستند و بسام ناظمی را حائز رتبه برتر دانسته و لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و هدیه نقدی به وی اهداء شد.

محسنی در ادامه گفت: در بخش تک‌نوازی کلاسیک هیئت‌داوران هیچ از شرکت‌کنندگان را حائز رتبه سوم و دوم ندانستند و مانا سیمراخ را حائز رتبه برتر دانسته و لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و هدیه نقدی به وی اهدا شد.

وی عنوان کرد: در بخش گروه نوازی کلاسیک ایرانی هیئت‌داوران هیچ‌کدام از گروه‌ها را حائز رتبه سوم و دوم ندانستند و گروه نغمه نوبان از بندرعباس حائز رتبه اول دانسته که لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و هدیه نقدی اهدا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه در پایان اظهار کرد: در بخش گروه نوازی فولکلور هیئت‌داوران هیچ‌یک از گروه‌ها را حائز رتبه سوم ندانستند و گروه موسیقی زاروگه از جزیره هرمز حائز رتبه دوم دانسته و لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و هدایای نقدی اهدا گردید و همچنین گروه موسیقی صدف از شهرستان میناب حائز رتبه اول گردید و لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و هدایای نقدی به آن‌ها اهدا شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *