آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
"محمد راستى" مشاور رئيس فدراسيون شد؛

بنیاد برکت در هرمزگان خانه وزنه‌بردارى مى‌سازد

رئیس فدراسیون وزنه‌بردارى جمهورى اسلامى ایران با صدور حکمى محمد راستى رئیس هیئت استان هرمزگان را به‌عنوان مشاور خود در این فدراسیون منصوب کرد.

  بازخبر /  طى حکمى از سوى رئیس فدراسیون وزنه‌بردارى جمهورى اسلامى ایران، محمد راستى به‌عنوان مشاور رئیس فدراسیون منصوب شد.

در حکم رئیس فدراسیون وزنه‌بردارى خطاب به محمد راستى آمده است:

“احتراماً، نظر به شایستگى، سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالى به‌موجب این حکم به‌عنوان “مشاور” این فدراسیون منصوب مى‌شوید.

امید است با تعهد، تخصص، توان علمى و سوابق مؤثر و مفیدى که دارید همواره در پرتو توفیقات الهى و عنایات حضرات معصومین علیهم‌السلام در تحقق و پیشبرد اهداف متعالى فدراسیون موفق و مؤید باشید.”

رئیس هیئت وزنه‌بردارى استان هرمزگان دراین‌باره گفت: از حسن اعتماد رئیس فدراسیون نسبت به بنده تشکر مى‌کنم و با عنایات خداى بزرگ همه تلاشمان را در جهت تحقق اهداف عالیه فدراسیون بکار مى‌بندیم.

محمد راستى افزود: یک سال دیگر تا حضور در المپیک ٢٠٢٠ توکیو فرصت داریم و در این خصوص، فدراسیون برنامه‌هاى دقیقى را جهت حضور قدرتمند ملى‌پوشان در این رویداد مهم تدارک دیده است و بنا داریم یکى اردوهاى تیم ملى را به میزبانى بندرعباس یا قشم برگزار کنیم.

رئیس هیئت وزنه‌بردارى هرمزگان با بیان اینکه به‌زودی کلنگ ساخت خانه وزنه‌برداری استان به زمین زده خواهد شد، اظهار کرد: با پیگیرهاى فدراسیون و همکارى بنیاد برکت به دنبال ایجاد خانه وزنه‌بردارى در بندرعباس هستیم و با تحقق این موضوع مهم، گام مؤثرى در جهت رشد و توسعه وزنه‌بردارى هرمزگان برداشته می‌شود.

راستى در پایان تصریح کرد: باید استعدادهای بیشتری در وزنه‌برداری شناسایی و سرمایه‌گذاری شود چراکه در اقصی نقاط کشور چه در بخش دختران و چه پسران استعدادهای زیادی وجود دارد که با حمایت از آن‌ها می‌توان شاهد افتخارآفرینی‌های بیشترى در عرصه‌هاى بین‌المللی باشیم و ما در هرمزگان بخش بانوان را فعال کرده‌ایم و در سال گذشته شاهد کسب عنوان کشورى در این بخش بودیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *