آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

از استقبال ۲۵ هزار نفری هرمزگانی های از سینما تا عدم استقبال از قصر شیرین

آمار مجموع استقبال مخاطبین از سینماهای استان هرمزگان در تیرماه سالجاری به ۲۵ هزار و هفت نفر رسید.

 بازخبر / سینما ستاره شهر بندرعباس ۱۱ هزار و ۴۸۰ نفر، سینما ستاره جنوب ۸ هزار و ۱۲۲ نفر، سینما گوهر بندرلنگه ۴ هزار ۷۸ نفر، سینما سیتی سنتر قشم یک هزار و ۱۹۵نفر و سینما غدیر بندرعباس یک‌صد و ۳۲ نفر بوده است.

در همین خصوص مدیر سینما ستاره جنوب در گفت‌وگو با ایسنا،افزود : آمار استقبال مخاطبین از سینما ستاره جنوب ۸ هزار و ۱۲۲ نفر بوده است.

احمد حامدی در خصوص اینکه کدام فیلم در تیرماه ۹۸ با بیشترین استقبال مواجه شد، گفت: فیلم‌های “سامورایی در برلین، زهرمار، دختر شیطان و ما همه با هم هستیم” به ترتیب بیشترین استقبال را در سینما ستاره جنوب به همراه داشته‌اند.

مدیر سینما ستاره جنوب در خصوص برنامه آینده‌این سینما بیان کرد: در حال حاضر فیلم‌های “ایکس لارج” و “قصر شیرین” در حال اکران هستند که به دلیل عدم استقبال از فیلم “قصر شیرین” به‌احتمال‌زیاد این فیلم در این هفته از روی پرده سینما برداشته می‌شود.

وی با بیان اینکه این در حالی است که فیلم قصر شیرین در تهران و شهرهای دیگر با استقبال چشمگیری مواجه شده اما متأسفانه در بندرعباس استقبال کم بوده است، اضافه کرد: فیلم‌های “کار کثیف” و “تپلی و من” به‌زودی در سینمای ستاره جنوب اکران خواهند شد.

مدیر سینما ستاره شهر بندرعباس در گفت‌وگو با ایسنا ، گفت: آمار استقبال مخاطبین سینما ستاره شهر ۱۱ هزار و ۴۸۰ نفر بوده است.

احمد اسفندنیا در خصوص اینکه کدام فیلم در تیرماه ۹۸ بیشترین استقبال را داشته است، بیان کرد: فیلم‌های “شبی که ماه کامل شد، سرخپوست و نیوکاسل” به ترتیب بیشترین استقبال را داشته است.

مدیر سینما ستاره شهر بندرعباس در خصوص برنامه آینده‌این سینما اضافه کرد: در حال حاضر فیلم “قسم و شبی که ماه کامل شد” در حال اکران است که در این هفته جاری فیلم شبی که ماه کامل شد بعد از استقبال بسیار زیادی که از این فیلم شد از روی پرده سینما برداشته می‌شود.

اسفندنیا از اکران فیلم‌های “ایده اصلی و مسخره‌باز” در آینده‌ای نزدیک در سینما ستاره شهر خبرداد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *