آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رفیعی‌بندری مطرح کرد:

رفیعی : توسعه فضای سبز محلات، اولویت جدی شهرداری منطقه یک بندرعباس/ اجرای همزمان ۶ پروژه فضای سبز

شهردار منطقه یک بندرعباس از توسعه فضای سبز محلات به عنوان یکی از اولویت های جدی این شهرداری یاد کرد.

بازخبر /  هومن رفیعی بندری با تاکید بر اهمیت ایجاد نشاط در بین شهروندان، یکی از رویکردهای کاری سال جاری این منطقه را توسعه فضای سبز در نواحی مختلف و محلاتی که با کمبود این سرانه روبرو هستند، برشمرد.
وی افزود: امروزه نقش و اهمیت فضاهای باز و سبز در محیط زیست و کیفیت زندگی مجتمع‌های زیستی به طور چشمگیری رو به افزایش است.

شهردار منطقه یک بندرعباس تصریح کرد: از مهمترین اثرهای فضای سبز در شهر‌ها، کارکرد زیست محیطی آنهاست که شهر‌ها را به عنوان محیط زیست جامعه انسانی معنی دار کرده و علاوه بر آن، در ایجاد آرامش شهروندان نیز تأثیرگذار است.
رفیعی در ادامه سخنانش گفت: در حال حاضر با شناسایی فضاهای مستعد به ویژه در محلاتی که کمبود فضای سبز دارند، نسبت به احداث بوستان و فضای سبز اقدام می‌شود.

شهردار منطقه یک بندرعباس با تشریح برخی از پروژه‌های فضای سبز در دست اقدام این منطقه، بیان کرد: فضای سبز گلشهر جنوبی واقع در خیابان اردیبهشت، فضای سبز الهیه جنوبی جنب مجتمع تجاری پردیس، فضای سبز فاز دو بلوار ابوموسی حدفاصل چهارراه پگاه و ورزشگاه خلیج فارس، فضای سبز حاشیه ای بلوار شهید تابدار، فضای سبز طلاییه فاز ۲ واقع در بلوار امام حسین و فضای سبز جنب خور آزادشهر مهمترین پروژه های در حال تکمیل فضای سبز هستند.

وی در پایان گفت: از طرح‌هایی که توسعه فضای سبز شهری را به همراه دارد، استقبال می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *