آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ایجاد ۱۳۶ هزار شغل توسط کمیته امداد در سال گذشته

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: سال گذشته کمیته امداد توانست ۱۳۶ هزار شغل برای مددجویان و نیازمندان ایجاد کند.

 بازخبر /  «علیرضا عسگریان» در چهارمین همایش تجلیل از خیرین و حامیان نیکوکار که امشب در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما در شرایطی این جشن را برگزار می‌کنیم که در جای جای کشور سفره افطار و برکت پهن است و در همایش از نخبگانی قدردانی شد که در حوزه خیرین اقدامات شایسته‌ای را انجام داده‌اند.

وی ا فزود: ۱۵ هزار یتیم زیر پوشش یک نفر به عنوان خیر قرار دارد و قشرهای مختلفی از جامعه وجود دارند که کار خیر انجام می‌دهند و به نیازمندان کمک می‌کنند.

عسگریان افزود: امیدوار هستیم سال آینده گزارش‌های بهتری را در حوزه خیرین به مردم ارائه دهیم.

وی افزود: در حال حاضر ۶۰۰ هزار حامی در سطح کشور داریم و ۳۰۰ هزار یتیم و فرزند محسنین نیز در کشور تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ،گفت: سرانه پرداخت به هر یتیم توسط خیرین کمیته امداد ۲۵۰ هزار تومان است و به هر یک از محسنین نیز ۱۱۳ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی افزود: سال گذشته در اوج فشارها، مردم فقط در حوزه ایتام و محسنین خیرین ۷۰۰ میلیارد تومان کمک کردند و این کمک‌ها به صورت ثابت است و  ادامه دارد.

عسگریان گفت: امیدواریم یک خیریه بزرگ کشوری داشته باشیم تا بتوانیم جلو تشدید فقر را بگیریم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: رئیس جمهور از کمیته امداد بابتکارآفرینی تقدیر کرد و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اعلام کرد ۴۶۰هزار شغل در سال ۹۷ ایجاد شده است که ۱۳۶ هزار شغل پایدار را کمیته امداد ایجاد کرده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *